سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمل ۱۰۱ هزار تن کالای اساسی و نهاده دامی به استان اصفهان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: ۱۰۱ هزار تن کالای اساسی و نهاده دامی از بندرامام به استان اصفهان حمل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدعلی صلواتی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: حمل ۱۰۱ هزار تن کالای اساسی و نهاده دامی بصورت برنامه ریزی شده به همت رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل کالای اصفهان درتیرماه امسال از بندر امام به این استان حمل شده است.

او افزود:در تیرماه امسال، ۴۳ هزار و ۴۴۵ بارنامه از مبدا این بندر در کشور صادر شده که چهار هزار و ۵۶۹ فقره آن به مقصد اصفهان بوده است.

صلواتی با بیان اینکه ۱۰ درصد از کالا‌های اساسی به مقصد اصفهان حمل شده است گفت: ۱۱ درصد از مجموع بارنامه‌هایی که در این مدت از بندر امام صادر شده، متعلق به اصفهان است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان رتبه نخست صدور بارنامه و حمل بار در کشور را به خود اختصاص داده است افزود: با آغاز طرح مشارکت ناوگان حمل و نقل کالای استان‌ها در جابه جایی کالا‌های اساسی، روزانه بطور میانگین حدود سه هزار و ۷۴۱ تن کالای اساسی و نهاده دامی از بندر امام به استان اصفهان منتقل شده است.

بیش از ۴۱ هزار دستگاه خودرو با ۴۸ هزار راننده در ناوگان حمل و نقل بار استان اصفهان فعالیت می‌کنند.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز بعنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه نخست حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.