سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر:

امکانات برای تزریق روزانه نهصد تا یک هزار واکسن کرونا در خرمشهر فراهم است

هنگامه پروین با اشاره به فراهم شدن امکانات برای تزریق روزانه نهصد تا یک هزار واکسن کرونا در این شهرستان گفت:ده هزار و صدو هشتاد و دو دز واکسن در خرمشهر تزریق شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،هنگامه پروین رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر با اشاره به تزریق ۱۰هزار و ۱۸۲ دز واکسن کرونا در این شهرستان گفت: هفت هزار و نود نفر دز مرحله نخست و سه هزار و نود و دو نفر دز دوم واکسن کرونای خود را در خرمشهر دریافت کردند.

او افزود: امکانات برای تزریق روزانه نهصد تا یک هزار واکسن در شهرستان خرمشهر فراهم است و هم اکنون افرادی که ۲۸ روز از تزریق نوبت  اول واکسن کرونای آنها گذشته می‌توانند با مراجعه به مراکز تعیین شده دز دوم واکسن خود را تزریق کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر تصریح کرد: به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و خدمات رسانی بهینه به مردم خرمشهر سالن تجمیعی با همکاری فرمانداری و آموزش و پرورش برای واکسیناسیون مردم این شهرستان راه‌اندازی شده است.

پروین بیان کرد: با توجه به گرمی هوا و جلوگیری از ازدحام جمعیت، به یک سالن تجمیعی دیگر برای تزریق واکسن کرونا نیاز است و در تلاش هستیم که یک سالن دیگر اضافه کنیم.

او ادامه داد: هم اکنون تمام مراکز ۱۳ گانه بهداشت و خانه روستایی خرمشهر از جمله مرکز جامع سلامت امام علی(ع) مینوشهر ، کفیشه ، منیخ، شهید موسوی، ستونگر در کوی عباره، مرکز امام حسین(ع) در روستای سرحانیه سفلی، طالقانی و مرکز امام جعفر صادق(ع) و جدیده برای واکسیناسیون گروه‌های هدف فعال هستند.

واکسن کرونا در ۱۳ مرکز شهرستان خرمشهر از جمله سالن آمفی تئاتر الغدیر در ۲ نوبت صبح از ساعت هشت تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۹ تا ۲۱ به افراد بالای ۵۰ سال تزریق می‌شود.

تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار خوزستانی در برابر کرونا واکسینه شده‌اند.

بیش از ۵۰ درصد موارد ابتلا به کرونا در خوزستان ناشی از شرکت در دورهمی خانوادگی و تردد درون و برون شهری اعلام شده است.شهرستان‌خرمشهر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.