سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام تیم ۴۰ نفره داوطلبان متخصص به سیستان و بلوچستان

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اعزام تیم ۴۰ نفره شامل کادر عملیاتی، اجرایی برای امداد رسانی به مردم سیستان و بلوچستان خبرداد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان محمد نوید متقی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان  اظهار کرد: تیمی متشکل از بیش از ۴٠ نفر شامل کادر عملیاتی، اجرایی برای امداد رسانی به مردم سیستان و بلوچستان داوطلب شده اند.


او عنوان کرد: تقریبا نیمی از این تیم نیرو‌های کادر درمان اعم از پزشک‌های متخصص، عمومی، توانبخشی، دندانپزشک، روانپزشک، روان شناس، جراح سرپایی، پرستار و تکنسین دارویی هستند.

متقی بیان کرد: کادر درمان همچنین ارائه آموزش‌های کمک‌های اولیه به مردم سیستان و بلوچستان را دربرنامه خود دارند و مردم این منطقه را آموزش خواهند داد.

او افزود: تعدادی مهندس تأسیسات برای کمک به رفع مشکل آب و آبرسانی به مردم سیستان و بلوچستان در این تیم داوطلب شده اند همچنین خدمات آموزش فرهنگی، اجتماعی، خانواده و مشاوره را در برنامه داریم.

محمد نوید متقی خاطرنشان کرد: خدماتی که در استان سیستان و بلوچستان انجام می‌دهیم شامل خدمات پزشکی، ویزیت رایگان، داروی رایگان، بسته‌های غذایی معیشتی و خدماتی دیگر در راستای رفع مشکلات آب، آب معدنی، تانک آب، لوله و اتصالات و هزینه‌های آبرسانی است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: همچنین سرکشی از خانواده شهدا، بی بضاعت ها، سالمندان و قهرمان منطقه را انجام خواهیم داد کلیه خدمات به منظور کمک رسانی به مردم این منطقه انجام خواهد شد.

او افزود: از شهروندان خواهش می‌کنیم برای کمک رسانی به مردم این منطقه از اهدای آب معدنی خودداری کنند چرا که هدف ما رفع مشکل زیرساختی آبرسانی در این منطقه است و آب معدنی تنها برای چند روز جوابگو خواهد بود.

محمد نوید متقی متذکر شد: کمک‌های نقدی صرف هزینه لوله و اتصالات آبرسانی خواهد شد و رفع مشکل زیرساختی آب بهتر از آبرسانی مقطعی خواهد بود.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان: خیران همچنین می‌توانند دارو‌های نو و قابل استفاده، موادغذایی خشک شامل حبوبات، برنج، شکر و ... را برای کمک به مردم این منطقه در اختیارمان قرار دهند.

 

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.