سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتمام عملیات آسفالت راه روستایی دلاکوک شهرستان طبس

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس از پایان عملیات احداث و اجرای آسفالت سرد راه روستایی دلاکوک به طول ۱۷ کیلومتر در بخش دستگردان شهرستان طبس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حیدری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده طبس گفت: با هدف محرومیت زدایی و بهره مندی روستا‌های دلاکوک، ازبکوه، محمدیه و نیزار از نعمت راه ارتباطی عملیات اجرای آسفالت سرد در قالب طرح ابرار به پایان رسید.

او افزود: به منظور برخورداری ساکنین روستا‌ها از راه دسترسی ایمن و با کیفیت در بدو امر این طول ۳۰ کیلومتر تامین اعتبار شده برای چهار قطعه راه روستایی در اولویت قرار گرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس بیان کرد: راه‌های روستایی چاه طرح اولیا و سوفیا به طول هفت و نیم کیلومتر راه روستای هلاکو به طول ۱۷ کیلومتر مربوط به بخش دستگردان بود که خوشبختانه با مدیریت‌های صورت گرفته این دو پروژه به ترتیب در اردیبهشت ماه ۹۹ و روز گذشته فرایند احداث آن‌ها به اتمام رسید.

او با بیان اینکه  ۹۰درصد عملیات خاکی، زیر سازی و ساخت ابنیه فنی با کمک بخشداری مرکزی انجام شده است گفت: دو قطعه راه روستایی دشتغران به طول ۳ کیلومتر راه روستایی جمز به طول دو و نیم کیلومتر با پیمانکار انعقاد قرارداد شد که در آینده نزدیک وارد فاز روسازی و اجرای آسفالت شود.

حیدری تصریح کرد: راه روستایی دلاکوک با طول ۱۷ کیلومتر به عنوان سنگین‌ترین پروژه در شهرستان طبس تلقی می شود که از سال گذشته پرس زیر سازی آن از طریق مشارکت بخش خصوصی باید توانمندی‌های موجود از قبیل ماشین آلات، تجهیزات و نیروی انسانی آغاز و بلافاصله پس از اتمام زیر سازی فرایند تهیه آسفالت سرد راه با تخصیص قیر موردنیاز پروژه ادامه یافت و  پس از ماه‌ها تلاش بی‌وقفه تیم‌های راهداری  به بهره‌برداری ترافیکی رسید.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.