سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه یزدان آباد:

سوء مدیریت کشاورزان یزدان آبادی را آزار می دهد

امام جمعه یزدان آباد گفت: مردم یزدان آباد بیشتر کشاورز هستند ولی مدیر دلسوزی ندارند تا آنها را راهنمایی کند امیدوارم روز‌های سخت تمام شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام ایزدی یزدان آبادی، امام جمعه یزدان آباد زرند ضمن تبریک  عیدبزرگ قربان گفت:نفس دستور به بدی می دهد و دنیا درعین ناباوری می گذرد حتی اگر در اوج خوشی باشید و انسان با بلا ها‌ی مختلف امتحان الهی می‌شود و همه معتقد به معادهستند.

او افزود: روز قیامت خداوند در قرآن می‌فرماید آنچه در دنیا انجام دهید جلوی روی ما است و به ما نشان داده می‌شود پس به خاطر دنیا آبروی دیگران را نبرید و در روز قیامت پرونده اعمال خود را خراب نکنید و نفس خود را کنترل کنید و بدانید اگر احیانا کاری انجام داده اید پرونده اعمال قابل بازنگری است و روز‌هایی مثل عیدقربان می‌شود اعمال خود را بازنگری کرد و ازخداوند طلب بخشش گناه نمود.

حجت الاسلام ایزدی یزدان آبادی تصریح کرد: از خدا بترسید و از هوای نفس پیروی نکنید که بهشت جایگاه شما است و این وعده الهی می باشد که به بندگان داده می شود.

امام جمعه یزدان آباد بحث تجمع به دلیل بیماری منحوس کرونا را مطرح کرد وافزود: تجمع باعث شیوع وسرایت این بیماری می‌شود پس از تجمعات غیرضروری و بدون رعایت شیوه نامه ها پرهیز کنید تا به امیدخدا این بیماری منحوس به طوری کلی ریشه کن شود اما این سئوال پیش می آید که چرا نماز‌های جمعه با توجه به جمعیت محدود و رعایت دستورالعمل‌ها باید تعطیل شود؟

او به سوء مدیریت درمنطقه یزدان آباد اشاره کرد و گفت: مردم این مناطق بیشتر کشاورز هستند و کارشناس و یا مدیر دلسوزی نیست که آنها را راهنمایی و یا توجیه کند از شما مردم  می خواهم صبوری کنید این روز‌های سخت ان شاالله می گذرد و این بحران نیز تمام خواهد شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.