سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل:

۳۰ کیلومتر از جاده‌های شمال استان اردبیل چهار خطه می‌شود

استاندار اردبیل گفت: چهار خطه کردن جاده‌های شمال استان در حال اجرا بوده و تا پایان سال ۳۰ کیلومتر از چهار خطه کردن این جاده‌ها به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در بازدید از عملیات چهاربانده کردن راه‌های شمال استان گفت: در حال حاضر دو پیمانکار در حال فعالیت هستند و مدیریت راه و شهرسازی با همراهی نماینده و فرماندار و دستگاه‌های خدماتی دیگر در اختصاص مرحله به مرحله اعتبارات و تسهیلات مسیر فعالیت اقدام می‌کنند.

او بیان کرد: ۲۰ کیلومتر از مسیر نیز برای سال بعد چهار خطه می‌شود و تمهیداتی اندیشیده شده که با جذب پیمانکار برای مراحل دیگر چهارخطه کردن مسیر تا ۴۰ کیلومتر نیز انجام شود.

استاندار اردبیل به انجام مطالعات راه آهن پارس آباد اشاره کرد و گفت: بر اساس مطالعات، این طرح توجیه دار است و با همکاری نمایندگان ردیف اعتباری به این طرح ایجاد شده است.

بهنام جو با بیان اینکه امسال مطالعات این طرح به اتمام می‌رسد، افزود: با اتمام مطالعات، اجرای راه آهن پارس آباد از سال آینده شدوع می‌شود.

او به شروع پرواز‌ها از فرودگاه پارس آباد اشاره کرد و گفت: باید به دنبال افزایش پروازهابه فکر توسعه باند نیز باشیم.

استاندار اردبیل از راه اندازی دو خط هوایی برای اردبیل تا دو ماه آینده خبر داد و این اقدام را موجب تحولی اساسی در صنعت هوایی استان دانست.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.