سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب پروژه واحد مسکونی متخلف در شهرستان فردوس

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از انجام بازرسی هدفمند و پلمب پروژه واحد مسکونی متخلف در شهرستان فردوس خبر داد.

اشرفی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: به منظور بررسی وضعیت ایمنی و رعایت آیین نامه‌های ایمنی و حفاظت فنی و بهداشت کار در ساخت واحد‌های مسکونی که درصد بالایی از حوادث ناشی از کار را به خود اختصاص می‌دهند، بازرسی هدفمند از ساختمان‌های درحال احداث شهرستان فردوس انجام شد.

او افزود: در این بازرسی‌ها که از پروژه ۸۸ واحد‌های تعاونی و مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی و مجتمع تجاری شهرداری انجام شد؛ بازرس کار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه نماینده نظام مهندسی و شهرداری حضور داشتند و یک مجتمع تجاری که عملیات گود برداری نا ایمن انجام داده بود با همکاری دستگاه قضایی و کلانتری پلمب شد.

اشرفی با اشاره به اینکه در شهرستان فردوس بالغ بر ۴۵ درصد حوادث ناشی از کار در سال ۹۹ مربوط به کارگاه‌های ساختمانی است ادامه داد: اینگونه کارگاه‌ها در اولویت بازرسی ما قرار گرفته است و پیمانکاران در صورت عدم توجه به قوانین، به مقام قضایی معرفی و واحد ساختمانی پلمب می‌شود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: پیمانکاران نما و نصابان داربست‌های فلزی باید عملیات نصب داربست‌ها را طبق آیین نامه‌های مربوطه انجام دهند و از آن‌ها می‌خواهیم در ساخت و ساز‌ها توجه لازم را به آیین نامه‌های ایمنی کارگاه‌های ساختمانی داشته باشند.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.