سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان:

در بازی فردا برابر تیم مس رفسنجان پیروز خواهیم بود

سید اکبر پور موسوی گفت: مطمئن هستیم اگر بازیکنانمان مثل همیشه مسئولیت پذیر باشند فردا در بازی برابر مس رفسنجان پیروز خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید اکبر پور موسوی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با تیم مس رفسنجان گفت:با توجه به اینکه هفته گذشته در برابر تیم سپاهان شکست سنگینی خوردیم ، بازی فردا برایمان حائز اهمیت است.

او افزود: بازیکنان تیم صنعت نفت به دنبال این هستند که شکست قبلی تنها یک اتفاق بوده است و برای بازی فردا تمامی تلاشمان را خواهیم کرد تا با کسب سه امتیاز آن را جبران کنیم.

موسوی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان تصریح کرد:قطعا ما هجومی بازی می کنیم منتهی بازی با توجه به گرمای هوا دراین شهرستان بسیار سخت خواهد بود زیرا آخر فصل هستیم ، فصلی که بازی هایش به صورت فشرده و فرسایشی است و از سوی در بازی فردا  تعدادی مصدوم و مشکلاتی داریم که امیدواریم گریبان گیر ما نشوند.

پور موسوی عنوان کرد: تمام جلسات تمرینی ما در هفته گذشته زیر ۵۰ دقیقه بوده چون واقعا شرایط آب و هوایی سختی است اما امیدواریم از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کنیم.

او گفت:تلاش ما این بود که بتوانیم فکر بازیکنان را از بازی قبل خارج کنیم و از اشتباهاتمان درس بگیریم ،تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته ایم با توجه به اینکه ده روز فاصله بین دو بازی بوده است استراحت خوبی به بازیکنان دادیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان افزود: مطمئن هستیم اگر بازیکنانمان مثل همیشه مسئولیت پذیر باشند فردا پیروز میدان خواهیم بود.

پورموسوی در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان تیم صنعت نفت اضافه کرد:فعلا در این خصوص صحبتی انجام نشده است باتوجه به اینکه با مدیریت باشگاه صحبتی انجام شده است فکر می کنم باشگاه به دنبال این است که بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند تا بازیکنان با دلگرمی بیشتری برای تمدید قرارداد حاضر شوند.

او گفت:در حال حاضر با توجه به اینکه مطالبات بازیکنان زیاد است بعید می دانم کسی بخواهد در تمدید قرارداد با باشگاه پیش قدم شودمگر اینکه ثابت کنیم که تعهد هارا درست انجام دادیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان عنوان کرد:در بازی با تیم سپاهان از شش بازیکن جوان استفاده کردیم و قطعا فردا نیز با توجه به شرایط از آنها استفاده خواهیم کرد هر چندکه این بازی نیاز به تجربه دارد.

پورموسوی در خصوص مصدومان تیم صنعت نفت نیز گفت: متاسفانه فردا به دلیل سرماخوردگی محمد غبیشاوی، حسین ساکی، مهدی حنفی و حسن بیت سعید را در اختیار نداریم.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان که با ۳۳ امتیاز در رده دهم جدول مسابقات لیگ برتر قرار دارد سه‌شنبه ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه در ورزشگاه تختی در چارچوب هفته بیست و نهم این مسابقات میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.