الهامی گفت: فردا بازی سختی را پیش‌بینی می‌کنم،باید تمرکز داشته باشیم چون با تیمی بازی می‌کنیم که واقعا فوتبال بازی می‌کند.

به گزارش  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی با تیم صنعت نفت آبادان گفت:فردا بازی بسیار مهم برای تیم صنعت نفت و نساجی مازندران خواهد بود ، صنعت نفت آبادان هویت ، اصالت و ریشه مردم آبادان است .

او افزود: تیم صنعت نفت کادر فنی بسیار خوبی دارد، بازیکنان جوان و آینده داری در آن وجود دارد.

سرمربی تیم نساجی مازندران تصریح کرد: فردا بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت و باید تمرکز لازم را داشته باشیم زیرا با تیمی قرار است بازی کنیم که واقعا فوتبال بازی می‌کند و جا دارد از سرمربی این تیم تقدیر کنیم به دلیل تشکیل تیم خوب و جوانایی که در این تیم حضور دارند.

الهامی گفت: نتایج جدول نشان می دهند که تیممان رو به پیشرفت است و شرایط تیم به گونه ای است که فردا بتوانیم با تیم صنعت نفت بازی خوبی را ارائه دهیم و امیدواریم هر تیمی که شایسته پیروزی است پیروز میدان شود .

سرمربی نساجی درباره محرومان و مصدومان این تیم برای این بازی، اظهار کرد: ما بیست بازیکن داریم، اگر یازده بازیکن هم داشته باشیم با توجه به شرایط جدول باید برای برد بازی کنیم و همین‌طور صنعت نفت.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا از هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان نساجی مازندران است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.