سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی به عشایر سیل‌زده پادنای سمیرم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: هلال‌احمر وسایل لازم را به عشایر خسارت دیده ازسیل منطقه پادنای سمیرم تحویل داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: سیل در پادنا سمیرم خسارت جانی نداشته است و در یکی از روستا‌های سمیرم خساراتی به عشایر و چادر‌های آن‌ها وارد شده که هلال‌احمر به عشایر خسارت دیده ازسیل امدادرسانی کردند و چادر، موکت و سایر وسایل لازم را به عشایر منطقه پادنا سمیرم تحویل داد.

او در خصوص احتمال وقوع سیل در استان اصفهان، اظهار کرد: بارش‌ها بیشتر به دلیل وجود جریان‌های همرفتی بوده و بارش در برخی مناطق استان بیشتر به دلیل الگو‌های گرم تابستانی به ویژه از طرف اقیانوس هند به سمت کشور بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اعلام آمادگی برای کمک به سیل‌زدگان، ادامه داد: آمادگی امدادرسانی به مناطق سیل‌زده از جمله کرمان و حتی زلزله‌زدگان فارس را داریم و اگر از طرف استان‌های مذکور اعلام نیاز انجام شود در اسرع وقت کمک‌های مورد نیاز به آن مناطق ارسال خواهد شد.

 شیشه فروش افزود: میزان بارش‌ها در شهر‌های شهرضا حدود ۱۲ میلی‌متر، مهیار ۱۲ میلی‌متر، جوشقان هفت میلی‌متر و در سایر مناطق نیز کمتر از این مقدار و در برخی مناطق حدود یک میلی‌متر بوده است.

او با بیان اینکه سیل در پادنا سمیرم خسارت جانی نداشته است، تصریح کرد: در یکی از روستا‌های سمیرم خساراتی به عشایر و چادر‌های آن‌ها وارد شده که هلال‌احمر به عشایر خسارت دیده از سیل امدادرسانی کردند و چادر، موکت و سایر وسایل لازم به عشایر منطقه پادنا سمیرم تحویل داده شد و آب ناشی از سیل نیز هدایت شد و خسارت چندانی در پی نداشت.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.