سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۹۷۱ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان زنجان

معاون گردشگری استان زنجان از اجرای ۹۷۱ بازدیدنظارتی از تأسیسات گردشگری این استان توسط کارشناسان گردشگری و سرمایه‌گذاری در۳ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، شرفی معاون گردشگری استان زنجان از اجرای ۹۷۱ بازدیدنظارتی از تأسیسات گردشگری این استان توسط کارشناسان گردشگری و سرمایه‌گذاری در۳ماه نخست امسال خبر داد و گفت: از این تعداد بازدید نظارتی، ۲۶۹ مورد مربوط به مراکز اقامتی، ۴۷۹ مورد مربوط به رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی، ۱۰۳ مورد مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی و ۱۲۰ مورد مربوط به سایر واحد‌های گردشگری استان زنجان بوده است.

او افزود: طی این بازدید‌ها ۷۳ مورد تذکر و ۳ اخطار کتبی صادر شده و فعالیت ۵ واحد متخلف نیز تعلیق یا تعطیل شده است. تعداد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان زنجان ۳ مورد بود.

شرفی ادامه داد: در این بازدید‌ها علاوه بر انجام بازدید‌های کارشناسی حرفه ای، نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی و الزامات طرح فاصله گذاری اجتماعی پایش شد.

او با اشاره به این که در بازدید‌های نظارتی از تأسیسات گردشگری، دستورالعمل‌های ستاد ملی و استانی مقابله با شیوع کرونا به واحد‌های شهرستان ابلاغ شده است، گفت: در این بازدید‌ها وضعیت سلامتی کارکنان، نحوه ارتباط و برخورد با مشتری، وضعیت کیفی انبار مواد غذایی، سالن پذیرایی و آشپزخانه، تازگی و سلامت مواد غذایی، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی توسط کارشناس حاضر مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و برای رفع اشکالات، تذکراتی به واحد‌ها ابلاغ می‌شود.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.