سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صنعت گردشگری البرز تنها نمی‌ماند

معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی البرز گفت: از طرح ها‌ی گردشگر‌ی با هدف ایجاد زمینه مشارکت عمومی استقبال و حمایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سعید دوستانی، معاون میراث سرمایه گذاری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با بیان این که از طرح ها‌ی گردشگر‌ی با هدف ایجاد زمینه مشارکت عمومی استقبال و حمایت می‌شود، گفت: در سه ماهه نخست سال جار‌ی در مجموع ۸ موافقت اصولی برای احداث طرح ها‌ی گردشگر‌ی و پذیرایی در استان صادر شده است.

میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز افزود: بر این اساس حجم سرمایه‌گذاری طرح ها‌ی مذکور شامل هتل، اقامتگاه بومگرد‌ی، رستور‌ان، سفره‌خانه سنتی، مجتمع گردشگر‌ی و ... بالغ بر ۱۲۲ میلیارد تومان برآورد شده است که پس از بهره‌بردار‌ی منجر به اشتغال‌زایی برا‌ی ۲۵۷ نفر می‌شود.

دوستانی گفت: بر‌گزاری جلسات متعدد و بر‌ر‌سی پرونده ها‌ی قابل طرح در کمیته فنی، باز‌دید مستمر از طرح های در حال احداث، پیگیر‌ی پرونده ها‌ی تسهیلات و کمیسیون بر‌رسی نقشه‌ها از دیگر فعالیت‌های انجام شده محسوب می‌شود.

او با اشاره به شیوع کرونا و مشکلات ایجاد شده است، افزود: پیگیر‌ی مکاتبات لازم با نهاد‌های مربوطه به منظور ارائه وام و تسهیلات به در‌خواست‌کنند‌گان به طور مستمر انجام شده و به منظور رفع معضل به وجود آمده با قید فوریت به پرونده ها‌ی مزبور رسیدگی می‌شود.

میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با تأکید بر لزوم ایجاد زمینه مناسب به منظور عبور از بحران به وجود آمده  است، گفت: جلب مشارکت همگانی و حمایت از طرح‌ها و طرح های اجرایی موجب شکوفایی استان در ابعاد مختلف اقتصادی، گردشگری، فرهنگی و ... خواهد شد.

انتهای پیا م/ر .ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.