سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم اجرای محدودیت‌های وضعیت قرمز کرونا در شیراز

معاون فرماندار شیراز با تاکید براینکه محدودیت‌های مرتبط با وضعیت قرمز شیوع کرونا در این شهرستان تداوم دارد، بر لزوم تبعیت همه گروه‌های شغلی و صنفی، از دستورالعمل‌های مرتبط، تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرسول حقیقی معاون سیاسی و جانشین فرماندار در ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان شیراز با تاکید براینکه محدودیت‌های مرتبط با وضعیت قرمز شیوع کرونا در این شهرستان تداوم دارد، بر لزوم تبعیت همه گروه‌های شغلی و صنفی، از دستورالعمل‌های مرتبط، تاکید کرد.

او با ابراز نگرانی از عادی انگاری مردم در قبال بیماری کرونا و خطر سیر صعودی سرایت نسخه جدید این ویروس در خانواده‌ها، بر ضرورت تشدید اقدامات پیشگیرانه و نظارت بر عملکرد ادارات و اصناف در رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد.

معاون فرماندار شیراز همچنین بر ضرورت تعطیلی تمام اماکن تفریحی، تفرجگاه‌ها و پارک‌ها تاکید کرد و گفت: کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها و فست فودها، صرفا به صورت بیرون بر و در فضای باز امکان ادامه فعالیت خواهند داشت.

حقیقی بر تداوم و تشدید فعالیت اکیپ‌های گشت مشترک مرکب از نمایندگان اتاق اصناف، سازمان صمت و مراکز بهداشت تحت نظارت و مدیریت ستاد کرونای شهرستان تاکید و یادآور شد: برگزاری هرگونه تجمع در فضای بسته به ویژه تالار‌ها و باغ‌های مجالس ممنوع است و اداره امکان بر این دسته از واحد‌ها نظارت ویژه خواهد داشت.

او با ابراز نگرانی از تجمع مردم در ادارت، تمام دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و ادارات را ملزم به رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی دانست و افزود: با اداراتی که مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا را نادیده بگیرند قاطعانه برخورد خواهد شد.

جانشین ریس ستاد مبارزه با بیماری کرونای شهرستان شیراز همچنین از تداوم تعطیلی اماکن و باشگاه‌های ورزشی تا عبور از شرایط بحران خبر داد و گفت: عادی انگاری بیماری کرونا توسط جوانان و ورزشکاران، سلامت خانواده‌ها به ویژه سالخوردگان را به مخاطره می‌اندازد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.