مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری واشتغال استانداری فارس گفت: سامانه مشتریان بالقوه علاوه بر ذخیره اطلاعات اشخاص حقیقی و حقوقی، قابلیت طبقه بندی توان مالی، موقعیت جغرافیایی مورد تقاضا و صنعت مورد نظر را نیز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هاله فولادفر گفت: به منظور توسعه و طبقه بندی بازار، ایجاد فضای رقابتی و شفاف و نیز اطلاع رسانی هدفمند عرضه سهام شرکت‌ها و بنگاه‌های مشمول واگذاری و با هدف تقویت حضور حداکثری بخش خصوصی و تعاونی توانمند، سازمان خصوصی سازی اقدام به راه اندازی سامانه مشتریان بالقوه کرده است.

او بیان داشت: سامانه مشتریان بالقوه بر روی پایگاه اینترنتی www.ipo.ir فعال است که این سامانه علاوه بر ذخیره اطلاعات اشخاص حقیقی و حقوقی، قابلیت طبقه بندی آنان حسب توان مالی، موقعیت جغرافیایی مورد تقاضا و صنعت مورد نظرشان را نیز دارد.

فولادفر افزود: این سامانه امکان ثبت تقاضای خرید و همچنین درخواست بازدید از شرکت‌های در حال عرضه را نیز دارا است.

او تصریح کرد: در صورت ثبت نام اشخاص در این سامانه؛ آگهی عرضه سهام شرکت‌ها و بنگاه‌های مشمول واگذاری، متناسب با شاخصه‌های اعلام شده اشخاص؛ اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری واشتغال در پایان متذکر شد که در صورت هر گونه ابهام و سوالات احتمالی شماره تلفن سازمان خصوصی سازی به شماره ۸۸۰۸۳۶۴۰ -۰۲۱ آماده پاسخگویی به سرمایه گذاران است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار