سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال خوب جامعه هدف از طرح واکسیناسیون کرونا در شهرستان آبادان

رئیس مرکز بهداشت آبادان بااشاره به استقبال جامعه هدف از طرح واکسیناسیون کرونا گفت: ۲۵هزار نفر از واجدان شرایط دریافت واکسن در این شهرستان علیه کرونا واکسینه شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،توفیق عنافچه رئیس مرکز بهداشت آبادان روزیکشنبه گفت:تاکنون ۱۲/۵درصد از جامعه هدف در شهرستان آبادان واکسن کرونا  دریافت کردند و حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد افراد بالای ۶۰ سال نیز در مقابل  کرونا  واکسینه شدند.

او با اشاره به استقبال خوب جامعه هدف از طرح واکسیناسیون کرونا در شهرستان آبادان گفت: تزریق واکسن کرونا در ۲۲ مرکز بهداشتی و چهار مرکز تجمیعی در حال انجام است.

عنافچه گفت:با پیش بینی انجام شده ظرفیت تزریق واکسن به سه هزار نفر در روز  فراهم است و دیروز نیز ۲ هزار و ۶۰۰ نفر با مراجعه به مراکز تجمیعی و مراکز بهداشتی واکسن کرونا دریافت کردند.

او مرکز رازی درایستگاه ۱۱ مرکز بهداشت شهرستان آبادان، مدرسه حمزه سیدالشهدا ، مدرسه دخترانه مرضیه واقع در ایستگاه ۲ ذوالفقاری ۴۰ متری و مرکز پنج مهر خیابان منتظری فلکه طوطیا را مراکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا اعلام کرد.

رئیس مرکز بهداشت آبادان گفت:تزریق واکسن کرونا به افراد بالای ۵۰ سال در مراکز تجمیعی به افرادی که پس از دریافت پیامک ، تماس و یا به صورت حضوری به مراکز بهداشت مراجعه می‌کنند انجام می‌شود.

۶ هزار و ۹۲۰ نفر در آبادان از خدمات ۱۰ مرکز شهری ۱۱ مرکز روستایی ۱۳ پایگاه بهداشتی و ۴۴ خانه بهداشت زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره مند هستند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.