سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت‌های قهرمانی مچ‌اندازی کشور در سنندج به اتمام رسید

رقابت های مچ اندازی کشور با معرفی تیم‌های برتر رده‌های بزرگسالان و پیشکسوتان در اردوگاه کمیته امداد سنندج به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: بیست و سومین دوره مچ اندازی قهرمانی کشور در بخش مردان که به میزبانی استان کردستان و شهر سنندج برگزار شد، با مشخص شدن نفرات و تیم‌های برتر، به کار خود خاتمه داد.

جولایی افود: این رقابت‌ها با حضور ۵۰۳ ورزشکار مدعی به نمایندگی از ۲۸ استان سراسر کشور در دو رده سنی بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.

او بیان کرد: در پایان این رقابت‌ها و در رده سنی بزرگسالان تیم گلستان توانست با کسب مجموع ۱۴۶ امتیاز در هر دو بخش دست چپ و دست راست به مقام نخست دست پیدا کند.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: در مسابقات دست راست اصفهان دوم و کردستان سوم شد و در دست چپ کردستان در جایگاه دوم ایستاد و اصفهان نیز به مقام سوم رسید.

جولایی اظهار داشت: در رده سنی پیشکسوتان نیز استان کردستان توانست با کسب ۶۰ امتیاز در دست راست و ۷۸ امتیاز در دست چپ به مقام نخست کشوری دست یابد و به ترتیب تیم‌های اصفهان و البرز نیز دوم و سوم شدند.

نفرات برتر این مسابقات با نظر کمیته فنی به اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.