مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج از برگزاری اولین دوره مقدماتی مسابقات مینی فوتبال کارکنان شهرداری‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کیوان تیشه‌گران مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج اظهار کرد: شبکه ورزش سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در راستای ایجاد شور ونشاط در بین کارکنان شهرداری‌ها برای نخستین بار اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی در رشته مینی فوتبال نموده است.

او گفت: مینی فوتبال از رشته‌های محبوب در سطح جهانی بوده که از لحاظ اندازه زمین، دروازه‌ها و تعداد بازیکنان با فوتبال متفاوت است و در زمین چمن طبیعی یا مصنوعی با ابعاد ۵۰*۳۰ و با تعداد بازیکنان بین ۵ تا ۸ نفر برگزار می‌شود.

او از برگزاری اولین دوره مقدماتی مسابقات مینی فوتبال کارکنان شهرداری‌های کشور خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور ۵ تیم شامل تیم‌های از شهرداری‌های سنندج، کرج، اراک، خرم آباد و زنجان و به میزبانی شهرداری سنندج برگزار می‌شود.

تیشه گران اعلام کرد: این مسابقات در چند منطقه کشور برگزار می‌شود و دو تیم برتر هر منطقه راهی دور بعدی خواهند شد.
او افزود: هدف از برگزاری این مسابقات انتخاب بازیکنان شایسته برای حضور در تیم شهرداری‌های کشور جهت حضور در مسابقات جهانی کارکنان شهرداری‌های جهان است.

مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج اعلام کرد: این دوره از مسابقات از سوم تا ششم تیرماه سال جاری در آکادمی فوتبال ذوالفقارنسب واقع در شهرک آبیدر سنندج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.