سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۲ نمایش از خوزستان به جشنواره ملی تئاتر آرخه

۲ نمایش از خوزستان در ۲ بخش صحنه‌ای و مونولوگ جشنواره ملی تئاتر آرخه حضور دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اعلام دبیرخانه دومین جشنواره ملی تئاتر آرخه نمایش این سه زن به کارگردانی غزل بویری کاری از گروه تئاتر ماتریوشکا از امیدیه در بخش صحنه‌ای این دوره از جشنواره پذیرفته شد.

نمایش سینما مولن روژ به کارگردانی یحیی باوی از ماهشهر کاری از گروه تئاتر رها در بخش مونولوگ دومین جشنواره ملی تئاتر آرخه پذیرفته شد.

بازبینی آثار این دوره از جشنواره بر عهده نسیم ادبی، محسن اردشیر، فرزانه سهیلی و حسین روحانی بود که ۳۶ اثر نمایشی را از میان بیش از ۱۰۰ اثر نمایشی متقاضی برای حضور در دومین جشنواره ملی تئاتر آرخه انتخاب کردند.

نمایش این سه زن به نویسندگی علیرضا داوری و کارگردانی غزل بویری کاری از گروه تئاتر ماتریوشکا امیدیه پیش از این در سال ۱۳۹۹ در سی و دومین جشنواره تئاتر خوزستان شرکت کرده و موفق به کسب عنوان بهترین بازیگر زن از سوی اورانوس شرافت شده بود و حالا در دومین حضور خود در جشنواره ملی تئاتر آرخه شرکت کرده است.

نمایش سینما مولن روژ به نویسندگی سجاد عبادت دوست و کارگردانی یحیی باوی کاری از گروه تئاتر رها ماهشهر پیش از این در سال ۱۳۹۷ در اولین جشنواره مونولوگ استان خوزستان در امیدیه شرکت کرده بود و موفق به کسب رتبه اول بازیگری مرد، رتبه دوم نمایشنامه نویسی و رتبه سوم کارگردانی شده بود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.