سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای دریافت واکسن کرونا؛

منتظر پیامک های مراکز درمانی باشید

رئیس گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی همدان مراجعه بدون نوبت به مراکز واکسیناسیون را دلیل اصلی شلوغی و ازدحام در این اماکن دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدجلال بطحایی، رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به ازدحام در مراکز واکسیناسیون و بی نظمی در روند تزریق واکسن به واجدان شرایط در ۲ روز گذشته گفت: با توجه به آغاز ثبت نام و انجام واکسیناسیون برای گروه سنی گسترده بالای ۶۰ سال و تعداد قابل توجه این افراد در کشور، متاسفانه در ۲ روز گذشته شاهد مراجعه جمع زیادی از افراد در مراکز واکسیناسیون به‌ویژه پایگاه شهید سردار سلیمانی بوده‌ایم.

او کمبود نیرو برای انجام واکسیناسیون را دلیلی بر ایجاد این ازدحام ندانست و افزود: خوشبختانه در استان هیچ‌گونه کمبود نیرو در بحث واکسیناسیون وجود ندارد.

بطحایی ادامه داد: ازدحام ۲ روز گذشته در مراکز مربوطه، تنها به دلیل بی‌توجهی ثبت نام کنندگان به پیامک نوبت دهی بوده است، از این رو تقاضا می‌شود شهروندان دارای شرایط  دریافت واکسن به تاریخ و ساعت درج شده در پیامک نوبت‌دهی دقت و در زمان مشخص شده به مراکز مربوطه مراجعه کنند.

او ادامه داد: تا چند روز آینده به منظور تسریع در روند واکسیناسیون، یک تا دو مرکز تجمیعی دیگر نیز آغاز به کار خواهند کرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.