سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۴ هزار تُن کالای ترانزیتی از مرز پرویزخان وارد کشور شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از میزان ترانزیت ورود ۴۴ هزار تُن کالا در سه ماه اول امسال به پایانه مرز رسمی پرویزخان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : در سه ماه اول سپری شده از امسال میزان ترانزیت ورودی کالا به پایانه مرز رسمی پرویزخان، ۴۴ هزار تُن بود که توسط یک هزار و ۶۶۵ دستگاه کامیون ایرانی و ۱۶۵ دستگاه کامیون خارجی انجام شد.

او گفت : در این مدت، در مجموع ۲۷۵ هزار تُن کالا توسط هشت هزار و ۸۹۴ دستگاه کامیون ایرانی و چهار هزار و ۲۲۴ دستگاه کامیون خارجی ترانزیت شده که ۵۲ هزار تُن آن توسط ۲ هزار و ۱۷ دستگاه کامیون در پایانه مرزی پرویزخان به مقاصد داخل کشور بارگیری شده است.

او افزود: میزان ترانزیت خروجی یک هزار و ۵۴۹ تُن کالا بوده که به وسیله ۸۶ دستگاه کامیون ایرانی انجام شده ضمن اینکه ۱۴۳ هزار تُن کالا توسط سه هزار و ۳۲۰ دستگاه کامیون داخلی و یک هزار و ۹۷۳ دستگاه کامیون خارجی به صورت ترانزیت وارد شده است.

کرمی ادامه داد: سه هزار و ۷۹۶ تُن کالا نیز توسط ۱۴۷ دستگاه کامیون ایرانی و ۲ کامیون دستگاه خارجی در این مدت از پایانه مرزی خسروی ترانزیت شده است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.