سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی عامل انتشار تصاویر غیر اخلاقی در ایلام

سرهنگ جمالی از شناسایی عامل انتشار تصاویر غیر اخلاقی در بستر شبکه‌های اجتماعی در ایلام خبر داد.

سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتا استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در پی وصول یک فقره مرجوعه قضایی مبنی بر انتشار تصاویر غیراخلاقی، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او افزود: پس از حضور شاکی و اخذ اظهارات وی پرونده تشکیل و با بررسی مستندات و انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، کاربر منتشر کننده مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی در اداره پلیس حضور یافت.

رئیس پلیس فتا استان ایلام ادامه داد: در بررسی اولیه کارشناسان پلیس مشخص شد یکی از ادمین‌های یک کانال تلگرامی در جهت افزایش تعداد اعضا، اقدام به نشر تصاویر غیراخلاقی کرده است.

او به ادمین‌ها و مدیران گروه‌ها توصیه کرد: با مراقبت از محتوای کانال‌ها و گروه‌های خود از انتشار موارد غیراخلاقی که یکی از معضلات اصلی در شبکه‌های اجتماعی است و تاثیر زیادی در بنیان خانواده و سلامت روانی جوانان دارد پیشگیری کنند، زیرا می‌بایست در خصوص محتوای منتشر شده در کانال‌ها و گروه‌های خود پاسخگو باشند.

سرهنگ جمالی از عموم شهروندان درخواست کرد: هرگونه موارد سوءاستفاده در فضای مجازی را با مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir به کارشناسان ما اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: فضای مجازی ، پلیس فتا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.