سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری جدی موضوعات فرهنگی و گردشگری مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار پیگیری جدی موضوعات فرهنگی و گردشگری استان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران که با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط استان تشکیل شد ، گفت: مساله گردشگری باید به صورت جدی در استان پیگیری شود و در حوزه مبارزه با ناهنجاری‌ها نیز دغدغه‌مند بودن مسئولان بسیار ارزشمند است.

او افزود: درخصوص تولید و توزیع البسه نیز نظارتی وجود ندارد و برنامه ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که خانواده‌ها بتوانند لباس‌های مناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی را در فروشگاه‌ها پیدا کنند.

آیت الله محمدی لائینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید براینکه مامور به انجام تکلیف و وظیفه هستیم، گفت: در نارسایی‌ها و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد باید اول از خود بپرسیم که ما چقدر مقصر این وضعیت هستیم.

او همچنین با تاکید بر نقش رسانه‌های در فرهنگ سازی، افزود: باید الگویی درخصوص مسائل فرهنگی ترسیم شود و در مسیر آن گام برداریم.

مدیران دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی و فرهنگ ساز نیز در این جلسه دغدغه‌هایی مانند، بررسی وضعیت حجاب و عفاف در ادارات، دستگاه‌ها و نهادها، مدیریت بر وضعیت گردشگری و سواحل استان، اوغات فراغت، بررسی و پیگیری خلاء‌های قانونی در مقوله فرهنگی، توجه و تاکید بر زیرساخت‌های فرهنگی در سواحل استان و … را مطرح کردند.

جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در استان و مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و فرهنگ ساز برگزار شد.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.