فرمانده سپاه سوادکوه از برگزاری ۱۳۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ سید موسی حسین‌نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه ،گفت:بیش از ۱۳۰ برنامه در هفته عفاف و حجاب در سطح شهرستان و رده‌های مقاومت سوادکوه با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار خواهد شد.

او افزود: برخی از برنامه‌ها نیز با تشخیص ستاد قرارگاه پدافند زیستی سپاه شهرستان سوادکوه به صورت مجازی اجرا می‌شود.

حسین نژاد به سرمایه گذاری دشمن در تقابل با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذاری دشمن در تخریب اخلاق و معنویت یکی از محور‌های مورد تخریب دشمنان انقلاب و اسلام می‌باشد که باید برای تقابل آن راهکار‌هایی اندیشیده شود، دشمن همواره برای سست کردن این اعتقادات و ارزش‌های ملت، از مسیر اخلاق ورود می‌کند و به تخریب اخلاق و سست کردن بنیان‌های ارزشی می‌پردازد، یکی از آن بنیان‌های برجسته، بنیان عفاف و حجاب می‌باشد.

فرمانده سپاه سوادکوه سپس به پدیده بدحجابی اشاره و افزود:باید به بدحجابی به عنوان محصول اتاق فکر دشمن و یک معضل اجتماعی نگاه کرد که می‌تواند سلامت و امنیت روانی جامعه را تهدید کرده و آن را به خطر بیندازد. حجاب برای ما امری مهم و اعتقادی بوده و به عنوان یک اصل اعتقادی در کشور نهادینه شده که ریشه در آیات و روایات دارد، بنابراین هر کس که حجاب را رعایت نکند، به باور‌ها و اعتقادات مردم اهانت کرده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار