سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحیمی عنوان کرد:

اتحاد و انسجام، زمینه ساز رشد اقتصادی فارس در کشور است

استاندار فارس تاکید کرد: اگر به دنبال توسعه در فارس هستیم باید متحد و منسجم باشیم تا بتوانیم در رشد اقتصادی کشور دارای جایگاه‌های برتر باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت‌الله رحیمی در مراسم عملیات اجرایی و شروع لوله‌گذاری و انتقال آب خلیج فارس به شهرستان لامرد، گفت: باید از سرمایه‌های استان برای رفاه، آسایش مردم و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بهره ببریم.

او افزد: مسئولان استانی نیز فارغ از دیدگاه‌های سیاسی از پتانسیل‌های رستم قاسمی، آیت‌الله علوی، سردار وحید، حجت‌الاسلام موسوی لاری و ... استفاده کنند. آیا نباید ما از چنین پتانسیل‌هایی که همین نظام هزینه‌اش را داده است بهره ببریم؟

استاندار فارس گفت: با دیدگاه استفاده از پتانسیل این افراد در کشور، شورای راهبردی این طرح را تشکیل دادیم.

رحیمی همچنین ضمن قدردانی از حمایت‌های آیت الله دژکام؛ نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، گفت: تمام مدیران استان فارس در تلاش هستند تا جدای از نگاه‌های سیاسی به دنبال توسعه استان با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در سطح کشور باشند.

او تصریح کرد: طرح لوله گذاری انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس طرح بزرگی است که می‌تواند در فاز نخست آب خلیج فارس را به شهرستان‌های لامرد و مهر برساند و پس از آن در فاز دوم این خط، آب به مناطق مرکزی فارس نظیر کلان شهر شیراز برسد.

استاندار فارس ادامه داد: سه هزار و ۵٠٠ طرح در فارس دارای بیش از ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی است و ١۵٠ طرح ملی نیز در استان در آستانه بهره برداری است که تمام این فعالیت‌ها موجب خواهد شد تا استان فارس رشد قابل توجه‌ای پیدا کند.

رحیمی بیان کرد: در همه زمینه‌ها نماینده مردم مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی از کوچکترین مسائل مجدانه و دلسوزانه با انگیزه کمک و نه دخالت پیگیر بودند که جای تقدیر دارد.

او ادامه داد: شورای راهبردی را از مدیران سابق و با تجربه تشکیل دادیم تا از تجارب آن‌ها بهره‌مند شویم و در این راستا چارچوبی را مشخص کردیم تا با اشتراک تجارب مشکلات حل شوند و این موضوع الگوی موفقی است که از تمام پتانسیل‌های انسانی چه داخل و خارج از استان بتوانیم بهره ببریم.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: موضوع آب مقدمه و سنگ بنای آبادانی است و یکی از ضروری‌ترین زیرساخت‌ها برای توسعه هر مجتمع زیستی اعم از شهری و روستایی آب است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.