استاندار فارس گفت: ورزش‌های تیمی از خصوصیاتی ویژه مانند نشاط آفرینی، غرور، هویت ملی و محلی برای عده زیادی از مردم برخوردارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم فجر شهید سپاسی شیراز، ایجاد نشاط و هویت ملی و محلی را از جمله آثار و ویژگی‌های ورزش‌های تیمی دانست و اظهار داشت: حضور تیم فجر شهید سپاسی شیراز در لیگ برتر فوتبال کشور، برای استان و شهروندان آن امید آفرین و غرور آفرین خواهد بود.

او ضمن تبریک پیروزی‌های گذشته این تیم در لیگ دسته یک و آرزوی موفقیت در بازی پیش رو، بیان کرد: چند سالی است که تیمی از استان فارس در لیگ برتر حضور ندارد و به رغم کوشش‌هایی که دو تیم فجر شهید سپاسی و قشقایی داشته‌اند این امر میسر نشده که امیدواریم در ادامه این کوشش‌ها تیم فجر شهید سپاسی بتواند به لیگ برتر راه یابد.

رحیمی ادامه داد: جامعه‌ای که دارای نشاط و امید در جوانان و نیرو‌های خلاق و مستعد است می‌تواند پله‌های توسعه و پیشرفت را به خوبی طی کند. ورزش‌های تیمی از جمله فوتبال می‌تواند تاثیرات بسیار مهم و مثبتی بر استان و مردم آن داشته باشد و زمینه را برای ایجاد مشارکت و تقویت روحیه تعاون، همکاری و ایثار فراهم کند.

رحیمی، با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت رشد، تقویت و توسعه زیرساخت‌های ورزش فارس در چند سال اخیر تصریح کرد: در این مسیر ممکن است نواقصی وجود داشته باشد، اما می‌کوشیم تا این کاستی‌ها رفع شود.

استاندار فارس، با اشاره به افتتاح سالن ورزشی ۶ هزار نفره شیراز به عنوان نخستین سالن استاندارد ورزشی استان فارس گفت: امیدواریم افتتاح این سالن شرایط خوبی را برای پیشرفت و رشد ورزشکاران رشته‌های ورزشی سالنی ایجاد کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار