سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۳۰)؛

از دانلود مترجم گوگل تا دانلود اسکنر گوشی CamScanner

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۳۰)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.


دانلود نسخه بتا و جدید ویکی پدیا آنلاین اندروید Wikipedia Beta

برنامه Wikipedia Beta از قدرتمندترین و بهترین اپلیکیشن های مشاهده و مرور صفحات دانشنامه آنلاین ویکی پدیا برای سیستم عامل اندروید است که سریعترین مرورگر ویکی پدیا در پلی استور معرفی شده است که تمامی مقاله های سایت ویکی پدیا را در یک رابط کاربری سریع و کلاسیک برای شما به نمایش می گذارد.

برنامه ویکی پدیا بتا شما را قادر می سازد که با زبان های مختلفی از جمله انگلیسی، دانمارکی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، اندونزی، ایتالیایی، عربی، پرتغالی، فارسی و … به ویکی پدیا دسترسی داشته باشید و از ویژگی های دیگر آن استفاده کنید.

 

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود نسخه جدید واتساپ بتا WhatsApp Messenger Beta

نرم‌ افزار واتساپ به عنوان یکی از قدرتمندترین مسنجر‌ها شناخته می شود و امکان برقراری ارتباط به صورت رایگان برای کاربران را فراهم می‌کند.

پیام‌رسان WhatsApp Messenger یکی از بهترین نرم‌ افزار‌های مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است.

به وسیله واتساپ می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید. واتساپ یک پیام‌رسان قدرتمند است که توسط شرکت فیسبوک مدیریت می‌شود. این برنامه به عنوان یکی از اولین نرم افزارهای پیام‌رسان به حساب می‌آید که میلیاردها بار دانلود شده است.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود نسخه جدید آیکون پک تیره کریسپی برای اندروید

برنامه آیکون پک Crispy Dark ، نسخه تیره رنگ آیکون پک کریسپی است. استفاده از آیکون‌ها یکی از اصلی‌ترین راه‌های موجود برای ایجاد تغییرات گسترده در صفحه نمایشی گوشی‌های هوشمند اندرویدی است.

به وسیله این نماد‌ها کاربران قادر هستند که جلوه‌ای خاص به صفحه نمایش بخشیده و زیبایی اش را دو چندان کنند. به همین دلیل ما نیاز داریم که از بهترین آیکون‌ها برای شخصی سازی رابط کاربری استفاده کنیم. یکی از بهترین این بسته‌ها را می‌توان آیکون پک کریسپی دانست که در این پست تصمیم داریم که نسخه دارک و یا همان تیره آن را معرفی نماییم.

در حال حاضر توسعه دهنده بیش از ۲۱۸۰ نماد متنوع را در اختیار تان قرار می‌دهد که از زیبایی چشم نوازی برخوردار هستند. گرچه لازم به ذکر است که این نماد‌ها تعداد شان ثابت نبوده و به مرور زمان و با ارائه آپدیت ها، روز به روز افزایش پیدا می‌کنند. در کنار این نماد‌ها به چندین تصویر زمینه خاص دسترسی دارید؛ تصاویر زمینه‌ای که هنگام فعال سازی شان شاهد یک هماهنگی بین آن‌ها و آیکون‌ها خواهید بود. باید عنوان کنیم که دارک بودن محیط این نماد‌ها بدین معنی نیست که در گوشی‌های اندرویدی با تم‌های روشن توانایی استفاده از آن‌ها را ندارید؛ زیرا از رنگ‌هایی مناسب در کنار این آیکون‌ها استفاده شده است.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود برنامه مترجم گوگل Google Translate 6.20.0.02.383428762

با مترجم گوگل Google Translate 6.20.0.02.383428762 بدون خروج از برنامه‌ها و حتی بدون نوشتن و با دوربین گوشی خود، عکس‌ها را ترجمه کنید.

مترجم گوگل در هر بروزرسانی از قابلیت‌های متنوع و جدیدی رونمایی می‌کند. به وسیله مترجم گوگل (گوگل ترنسلیت) به راحتی با گرفتن عکس از یک متن آن را ترجمه کنید و نیز  با فناوری واقعیت مجازی این شرکت به صورت آنلاین با استفاده از دوربین گوشی خود نوشته‌های مختلف اطرافتان، مانند تابلو‌ها را به صورت ترجمه شده ببینید.

برنامه Google Translate در جدیدترین ویژگی تحولی بزرگ را با عنوان  شبکه عصبی هوشمند معرفی کرده است که به جای ترجمه کلمه به کلمه متون را به صورت جمله  یک‌جا ترجمه می‌کند، در نتیجه ترجمه‌ای دقیق‌تر و نزدیک‌تر به واقعیت ارائه خواهد داد.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود برنامه اینستاگرام لایت Instagram Lite نسخه جدید

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای سیستم عامل هوشمند اندروید است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید و کم حجم این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید.

نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود نسخه جدید برنامه رادیو آنلاین TuneIn Radio Pro

برنامه ۲۷.۱ TuneIn Radio Pro قدرتمندترین نرم افزار پخش شبکه‌های رادیویی برای دستگاه‌های اندرویدی است که می‌توانید آن را از اینجا دانلود کنید.

همواره رسانه‌های جمعی با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه شده است. اولین رسانه دسته جمعی جهان رادیو بود که در سال‌های اخیر توجه بسیار کمی به آن شده است؛ اما هنوز هم افراد زیادی طرفدار این رسانه هستند و برنامه‌های آن را دنبال می‌کنند.

نرم افزار TuneIn Radio Pro – Live Radio قدرتمندترین برنامه پخش آنلاین شبکه‌های رادیویی است که در آن تمامی شبکه‌های رادیویی جهانی وجود دارند و کاربر می‌تواند به کانال‌های موجود در دو باند AM و FM دسترسی داشته باشد. این نرم افزار دارای امتیاز ۴.۱ از ۵ در فروشگاه گوگل پلی است.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود اسکنر گوشی CamScanner برای اندروید

برنامه CamScanner یکی از قدرتمندترین، بهترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های اسکن صفحات توسط دوربین اسمارت فون اندرویدی است. این برنامه که برای همه سازمان ها، افراد و مدارس می‌تواند مفید واقع شود، به شما این امکان را می‌دهد که به آسانی و با کیفیت باورنکردنی از صفحات مختلف توسط دوربین گوشی خود عکس بگیرید و نرم افزار به صورت خودکار از آن را به صفحات پی دی اف تبدیل کند.

این برنامه به صورت ماهرانه و خودکار گوشه صفحات را تشخیص می دهد و در سریع ترین زمان ممکن اسناد مختلفی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود پلیر صوتی قدرتمند Audio Beats – Music Player Full

با نرم افزار Audio Beats – Music Player Full می‌توان تمامی موسیقی‌ها را با کیفیت بالا و شفاف گوش کرد.

امروزه گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای جدایی نا‌پذیر بیشتر انسان‌ها در طول روز است. به همین دلیل تاکنون تعداد زیادی موزیک پلیر ساخته شده‌اند تا در زمینه ارائه بهترین عملکرد به مخاطب با یکدیگر به رقابت بپردازند. در این میان بعضی از نرم‌افزارها بهتر از گزینه‌های دیگر هستند و می‌توان آن‌ها را در دسته جذاب‌ترین موزیک پلیرها قرار داد. نرم افزار Audio Beats – Music Player یکی از آن‌هاست.

شما با داشتن این موزیک پلیر می‌توانید هم به آهنگ‌های خود در حس و حالی دیگر گوش فرا دهید و هم از امکانات دیگر این نرم‌‌افزار استفاده کنید. چند مورد از ویژگی‌های این موزیک پلیر در ادامه آورده شده است.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Google Play services 21.24.18 – نرم افزار گوگل پلی سرویس

برنامه 21.24.18 Google Play services نرم افزار مکمل اجرای فایل‌های گوگل در تلفن‌های همراه اندرویدی است.

نرم افزار Google Play services به عنوان مکملی برای اکثر ابزار‌ها و برنامه‌هایی است که توسط شرکت گوگل طراحی و به بازار عرضه شده است.

نرم افزار‌هایی مانند Hangouts که ابزاری برای چت صوتی و تصویری می‌باشد برای اجرا شدن به این برنامه مکمل نیاز دارد چرا که بدون وجود آن نمی‌توانید از این برنامه پرطرفدار استفاده کنید. با دانلود این ابزار کارآمد از این پس امکان استفاده تمام برنامه‌های گوگل بدون هیچ مشکلی برای شما به وجود خواهد آمد.
 

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.