در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۲۹)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید 

دانلود اپلیکیشن مدیریت وظایف روزانه Todoist برای اندروید

برنامه Vlog Star – free video editor & maker یک اپلیکیشن برای ویرایش ویدئو‌های یوتیوب و ساخت کلیپ های حرفه ای، مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.

در این برنامه انواع افکت‌ها و ترنزیشن‌ها وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ویرایش‌های حرفه‌ای و بی نقصی را روی ویدئو‌های خود اعمال کنید. برنامه برای رفع نیاز‌های یوتیوبر‌ها ساخته شده است، به همین خاطر تمامی امکانات مورد نیاز آن‌ها را در خود دارد. کاربری برنامه بسیار آسان است و برای کار کردن با آن نیاز به دانش قبلی خاصی نیست و هر کسی با کمی کار کردن، می‌تواند تمامی قسمت‌های آن را به خوبی یاد گرفته و کار‌های خود را به انجام برساند.

دانلود اپلیکیشن ویرایشگر ویدئو Vlog Star 2

برنامه Todoist از پرطرفدارترین و بهترین نرم افزار‌های مدیریت و اطلاع  کار‌ها و وظایف روزانه برای سیستم عامل اندروید است که با داشتن آن روی تبلت و یا گوشی هوشمند خود، می‌توانید به راحتی امور و وظایف روز‌های مختلف خود را در دسته بندی‌های مختلف مرتب کرده تا نرم افزار، آن وظیفه‌ها را در زمان مقرر اطلاع رسانی کند!

نرم افزار Todoist: To-Do List, Tasks & Reminders Premium همچنین شامل ویجت‌های کارآمدی است که بازدهی کاربران را افزایش می‌دهد. این برنامه از ۱۵ ویجت مختلف برخوردار است که به کاربران اجازه می‌دهد برنامه‌ریزی‌های خود را به دقیق‌ترین شکل ممکن و به صورت منظم دسته‌بندی کنند.

دانلود اپلیکیشن لیست وظایف روزانه Todoist

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود نسخه جدید ویرایشگر ویدئویی VideoShow Pro

برنامه VideoShow Pro از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن‌های ویدئو ادیتور و ویرایش فایل‌های تصویری برای سیستم عامل اندروید است.

شما با VideoShow قادر خواهید بود به راحتی و در محیطی یک پارچه برروی ویدئو‌های خود تغییرات دلخواهتان را اعمال نمایید و با کار‌هایی همچون تبدیل چند عکس، ویدئو‌هایی خارق العاده و حرفه‌ای را خلق کنید! اگر دوست دارید بر روی ویدئو‌های خانوادگی خود متن‌هایی زیبا را قرار دهید، این برنامه مناسبی است.

دانلود ویرایشگر ویدئویی VideoShow Pro
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود برنامه رسمی اینستاگرام Instagram 196.0.0.0.74

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید. نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

دانلود Instagram  2

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود مرورگر امن، سریع و ضد تبلیغ Brave Browser 1.26.74

برنامه Brave Browser: Fast AdBlocker یک مرورگر امن، سریع و ضد تبلیغ است که در مارکت بزرگ گوگل پلی هم منتشر شده است. بدون نیاز به هیچ پلاگین و یا افزونه‌ خاصی به سرعت نور سایت‌های مختلف را مشاهده کرده و تبلیغات مزاحم را برای همیشه به خاطرات بسپارید.

سیستم امنیتی به کار رفته در این برنامه علاوه بر محافظت از شما در برابر هر گونه تهدید، از تمامی اطلاعاتتان نیز به صورت خاصی محافظت کرده و حریم خصوصی تان را حفط می‌کند. نکته قابل توجه این مرورگر مصرف بسیار کم باتری است، تنها کافیست به صورت خیلی ساده آن را با دیگر مرورگر‌های موجود در سطح اینترنت مقایسه کنید تا شاهد سرعت بالا، حجم بسیار کم و در عین حال مصرف پایین باتری شوید.

دانلود مرورگر امن، سریع و ضد تبلیغ  Brave Browser
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود اپلیکیشن نقشه و مسیریاب فارسی بلد Balad 4.30.0

برنامه بلد (Balad) یک اپلیکیشن نقشه و مسیریاب کاملا ایرانی مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Balad توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.

نقشه های موجود در این اپلیکیشن از نقشه گوگل (google maps) و مسیریاب ویز (waze) به روز تر است و با آخرین تغییرات نقشه و راه ها نیز، به سرعت ویرایش می شود. این برنامه با الگوریتم های هوشمندی که دارد می تواند بهترین و سریع ترین مسیر ها را به شما پیشنهاد دهد و شما را با کمترین زمان ممکن به مقصد برساند.

اگر در مسیر انتخابی مشکلی مثل تصادف،‌ خرابی جاده و … نیز پیش بیاید، این برنامه به سرعت بهترین مسیر جایگزین را به شما نمایش خواهد داد. از جالبترین امکانات مسیریاب بلد می توان به نمایش طرح زوج و فرد اشاره کرد که تنها در این مسیریاب وجود دارد. اگر به دنبال یک مسیریاب دقیق و کامل همراه تمامی امکانات و اعلان های لازم و البته سخنگوی فارسی هستید این اپلیکشین را از دست ندهید.

دانلود اپلیکیشن نقشه و مسیریاب فارسی بلد Balad
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود کیبورد محبوب SwiftKey Keyboard

نرم‌افزار SwiftKey Keyboard یکی از برترین صفحه کلید ها برای اندروید است که اوایل سال ۲۰۱۶ توسط مایکروسافت خریداری شد. ویژگی‌های کاربردی و فناوری جدید برای تایپ سریع، هوشمند و آسان با قابلیت‌هایی از جمله اصلاح مشکلات تایپی, پیش‌بینی کلمات, پشتیبانی از صفحه کلید پارسی و تبدیل صدا به متن از امتیازات این برنامه است.

 
دانلود SwiftKey Keyboard

دانلود گوگل فوتوز Google Photos v5.48.0.381099337 برنامه سازماندهی تصاویر

با استفاده از نرم افزار Google Photos می‌توانید به راحتی عکس‌ها و فیلم‌هایتان را در فضای ابری گوگل آپلود کنید. یکی از دلایل مطرح بودن این نرم افزار ویرایش و سازماندهی عکس‌های شما است که با افزایش امنیت و حفظ اطلاعات خود می‌توانید نسخه پشتیبان از تصاویر و ویدئوهای شخصی خود تهیه کنید یا به اشتراک بگذارید.

نرم افزار Google Photos از برترین برنامه‌هایی است که توسط شرکت گوگل توسعه یافته است و به کاربران سادگی در استفاده از برنامه‌ها را پیشنهاد می‌دهد. هدف شرکت گوگل از توسعه این برنامه آن است که کاربران دیگر تصاویر و ویدئوهای خود را از دست ندهند و همواره در فضای ابری نگه دارند.

این نرم افزار تاکنون امتیاز عالی ۴.۴ را از کاربران گوگل پلی استور کسب و حدود یک میلیارد بار دانلود شده است. در ادامه نسخه اندروید و iOS این نرم افزار را دانلود کنید.

 دانلود google photos

دانلود نسخه جدید برنامه فروشگاه گوگل Google Play Store

نرم‌افزار Google Play Store، نرم‌افزار مارکت شرکت گوگل بوده که برای برنامه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید ساخته شده است. شرکت‌های گوناگون پس از تولید نرم‌افزارها، آن‌ها را در این فروشگاه معروف قرار می‌دهند. کاربران گوشی‌های هوشمند اندروید نیز می‌توانند با نصب این مارکت، نرم‌افزارهای مورد نظر خود را دانلود و نصب کنند.

در این نرم‌افزار بیش از ۵۰۰ هزار برنامه و بازی وجود دارد، افراد می‌توانند با این برنامه به مشاهده‌ رتبه بندی برنامه‌ها، بررسی برنامه‌ها و تصاویر منتشر شده از آن‌ها بپردازند. با این نرم‌افزار تمام اپلیکیشن‌های مارکت اندروید در اختیار کاربران است و آن‌ها می‌توانند برنامه‌های رایگان را با لینک مستقیم دانلود کنند.


دانلود اپلیکیشن هواشناسی The Weather Network 7.14.3.7149

برنامه The Weather Network یک اپلیکیشن پیش بینی آب و هوا با امکانات فراوان، مخصوص سیستم عامل اندروید است. این برنامه از معتبر‌ترین منابع، اطلاعات خود را دریافت می‌کند و می‌تواند تا ۱۴ روز آینده با دقتی بالا، وضعیت آب و هوا را پیش بینی نماید. علاوه بر این توجه ویژه‌ای به شرایط خاص آب و هوایی مثل طوفان، سیل و … دارد و پیش از وقوع آن ها، هشدار‌های لازم را به شما ارائه می‌کند.

دانلود اپلیکیشن هواشناسی The Weather Network
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود فتوشاپ اکسپرس اندروید Adobe Photoshop Express Full 7.6.871

یکی از مهم‌ترین کاربردهای تلفن‌های همراه در دنیای امروز عکس‌برداری است. به قدری این مسئله برای بعضی از کاربران مهم است که حاضر هستند گوشی آن‌ها از لحاظ سخت‌افزاری پایین باشد اما دوربین خوبی داشته باشد. به همین دلیل در این میان نرم افزارهای زیادی ساخته شده‌اند که روی بهتر کردن کیفیت و عملکرد دوربین تمرکز دارند.

علاوه بر این، ویرایش تصاویر نیز به یکی از مهم‌ترین نیازهای کاربران فضای مجازی مبدل شده است به قدری که کمتر مواقعی وجود دارد که فردی تصویر ویرایش نشده خود را به اشتراک بگذارد.

نرم‌افزار Adobe Photoshop Express ابزاری است که به وسیله آن می‌توانید به سرعت تصاویر را در گوشی خود به صورت حرفه‌ای ویرایش کنید. با استفاده از فیلترهایی که در این نرم‌افزار وجود دارد، می‌توانید به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دانلود نرم افزار فتوشاپ
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار