سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از بانوان خبرنگار به مناسبت هفته عفاف و حجاب

به مناسبت هفته عفاف و حجاب در آیینی از بانوان محجبه خبرنگار تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رضا صفری رئیس بسیج رسانه استان اصفهان گفت: در یک بررسی که از رسانه‌ها انجام دادیم، متوجه شدیم بانوان محجبه فعال در این عرصه، نه تنها حجاب‌شان محدودیتی برای آن‌ها نبوده، بلکه دستاورد‌های زیادی در  رسانه داشته‌اند.


او ادامه داد: به همین دلیل با حضور سردار فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان از برخی از بانوان محجبه خبرنگار تجلیل شد.

رئیس بسیج رسانه استان اصفهان بیان کرد: به خود می‌بالیم که چنین بانوانی در رسانه‌های استان با حفظ حریم‌ها فعالیت خود را به نحو احسن انجام می‌دهند، زینب گونه از انقلاب اسلامی دفاع و پیام انقلاب اسلامی را به همگان منتقل می‌کنند.


صفری همچنین با اشاره به کاهش نور سالن جلسه توضیح داد: ما نیز به پویش صرفه‌جویی در مصرف برق پیوستیم و نور و درجه کولر‌ها را کاهش دادیم تا بحران برق را با همت و همیاری هموطنان پشت سر بگذاریم.

سردار فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در این مراسم گفت: حجاب محدودیت نیست، مصونیت است و توجه به عفاف و حیا و ارزش‌ها عمدتاً در قالب حفظ حجاب، صورت می‌گیرد.

او ادامه داد: تشکر و تقدیر ویژه‌ای به دلیل پایبندی، اعتقاد و همت بانوان محجبه برای حفظ حجاب داریم، هنگامی که چنین بانوانی را در کنار هم می بینیم، امیدوار می‌شویم که با وجود همه بی مهری‌ها با عفاف به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان بیان کرد: بانوان فعال در رسانه باید در کنار کار خود درباره ویژگی‌ها، نکات مثبت و نقاط قوت بانوان باحجاب تولید محتوا داشته باشند.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: رسانه ، حجاب و عفاف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.