سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکوردشکنی کراس اوور برقی Mustang Mach-E شرکت فورد

کراس اوور برقی Mustang Mach-E شرکت فورد رکورد جدیدی را در زمینه کارایی خودرو‌های الکتریکی از خود برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی کراس اوور برقی Mustang Mach-E شرکت فورد در رقابت با تسلا مدل Y و مدل ۳ که بسیار کارآمد است، یک رکورد جدید برای کارایی EV در کتاب گینس ثبت کرده است. بازار خودروهای الکتریکی این روزها بسیار داغ بوده و شرکت های گوناگون با تولیدات جذاب و لوکسی که دارند سعی در تصاحب بهترین جایگاه ها در بین مشتریان دارند.

به نقل از insideevs، و طبق گزارش اخیر Autocar، این شرکت ادعا می‌کند که کراس اوور تمام برقی اش طی یک سفر جاده‌ای ۸۴۰ مایلی به طور متوسط ۶.۵۴ مایل در ازای کیلووات را پیموده، که بسیار چشمگیر است. در این سفر خودروی EV شرکت فورد مسافت بین شهر‌های John o Groats به Land's End را پیمود که به اندازه طول جزیره بریتانیا است، اگرچه مسیر خاص Mach-E طولانی‌تر از مسیری است که توسط Mustang Mach-E طی شده است.

پل کلیفتون، فرگال مک گراث و کوین بروکر رانندگان موستانگ برقی کمپانی فورد، در گذشته نیز رکورد‌های مشابهی را در مورد اتومبیل‌های دیزلی و بنزینی ثبت کرده اند. این سفر هیجان انگیز که از ۳ جولای آغاز شد، ۲۷ ساعت به طول انجامید. این تیم با سرعت متوسط حدود ۳۱ مایل در ساعت رانندگی می کردند، بنابراین این رکوردشکنی بیشتر از اینکه یک تست کارآیی سنتی باشد، یک تست هایپرمیلینگ بود.

آن ها در طول مسیر فقط دو بار برای شارژ متوقف شدند و کل زمان شارژ تنها ۴۵ دقیقه بود، بدون احتساب زمان لازم برای شارژ اولیه ماشین برای سفر. در حالی که Mach-E به اندازه برخی رقبا از محدوده تخمین زده شده EPA برخوردار نیست و بازدهی آن رتبه بندی EPA، در میان بهترین‌ها در جهان نیست، با این وجود توانست این حماسه را رقم بزند.

پیغام مسئولان شرکت خودروسازی فورد بعد از رکوردشکنی

مسئولان شرکت خودروسازی فورد بعد از این اتفاق بزرگ در پیامی اعلام کردند: "این رکورد نشان می‌دهد که اتومبیل‌های الکتریکی اکنون برای همه مردم قابل استفاده هستند، نه فقط برای سفر‌های کوتاه مدت شهری به محل کار یا مغازه‌ها یا به عنوان اتومبیل دوم، بلکه برای استفاده در دنیای واقعی در سفر‌های طولانی بین کشورهای مختلف.ما ثابت کرده ایم که با این ماشین به نقطه اوج رسیده ایم. دامنه و کارایی Ford Mustang Mach-E آن را به یک ماشین روزمره برای مقابله با الگو‌های سفر غیرقابل پیش بینی تبدیل می‌کند. ما یک آزمایش کامل را در کل ۲۵۰ مایل انجام دادیم و در بازگشت ۴۵ ٪ شارژ باتری داشتیم.

این مورد به این دلیل است که رانندگان EV نمی‌توانند برای دامنه تخمین زده شده فقط به یک استاندارد واحد اعتماد کنند. اگر یک بار رانندگی در بزرگراه را انجام دهید و غالباً از حد مجاز فراتر رفته باشید، به احتمال زیاد به برآورد محدوده EPA اکثر اتومبیل‌های برقی نزدیک نخواهید شد.

خلاصه این روز‌ها در جهان خودرو ماشین‌های متنوع برای رقابت باهم وارد بازار می‌شوند و رکورد‌های جالبی را در زمینه‌های گوناگون از خود برجای می‌گذارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.