سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان کرمان:

پلیس همواره در عرصه خدمت به مردم در خط مقدم شهید داده است

سردار ناظری گفت: از افتخارات مجموعه انتظامی این است که همواره در عرصه خدمت به مردم در خط مقدم بوده و شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان در آئین تشییع ۳ شهید انتظامی شهرستان کهنوج با اهدای سلام و صلوات به روح مطهر شهدا گفت: در محضر همرزمان شهیدمان به همسر، فرزند، خواهر، برادر و همکاران، دوستان و اهالی شهید پرور و همیشه همراه شهرستان کهنوج و دیگر مسئولان، اعضای شورای تامین، نمایندگان مردم در مجلس و همکاران سپاه و اصحاب همیشه همراه رسانه سلام و ادای احترام می‌کنم که امروز فرزندان دیار خود را تا منزلگاه ابدی همراهی می‌کنید.

او افزود: در همین رابطه سردار عبدی به عنوان نماینده فرمانده ناجا از تهران در این محفل شهدا حضور یافتند و حامل مراتب سلام و احترام سردار اشتری به شهیدان تاجیک، بشنام، بناوند و مقتدایشان سردار حاج قاسم سلیمانی هستند.

سردار ناظری تصریح کرد: ناجا امروز افتخار دارد در صحنه‌های گوناگون از جمله در حماسه ۲۸ خرداد که حافظ امین آرای مردم بود و در وانفسای شیوع کرونا به امر رهبری عزیز از همان آغاز این مسئله در کنار مدافعان سلامت، جان خود را فدای مردم عزیز کند.

او ادامه داد: از افتخارات مجموعه انتظامی این است که همواره در عرصه خدمت به مردم در خط مقدم بوده و شهدای بسیاری را به ویژه در عرصه بسیار مخرب قاچاق مواد مخدر تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به حفاظت پلیس کرمان از ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر مرز با استان‌های همجوار با نقاط مرزی و حضور اثربخش در هر کوی و برزنی در سراسر کشور برای تامین آرامش مردم گفت: افتخار ما خدمت به مردم عزیز و شریف با پوشیدن لباس شهادت است و به اشرار کوردل هشدار می‌دهیم همان طور که همه شهیدان آرزوی شهادت داشتند ما نیز در رکاب همرزمانمان تا آخرین نفس‌ها با مخلان نظم و امنیت مقابله خواهیم کرد.

او با اشاره به سوابق خدمتی خود در شهرستان کهنوح بیان کرد: امروز هم بنده به عنوان خدمتگزار کوچک شما در مرکز استان هیچ گاه نقش ریش سفیدان در حل و فصل مسائل و توسعه امنیت را فراموش نمی‌کنم. از طرفی امنیت امروز قابل قیاس با قبل نیست که این در سایه همراهی مردم، بسیج، پشتیبانی قضایی و هدایت‌های ائمه جمعه فراهم شده و لازم است به برکت خون شهدا حفظ شود.

سردار ناظری با اشاره به اینکه قطعا شهدا گریبان متجاوزان را خواهند گرفت، تصریح کرد: یک خواهش برادرانه از خانواده شهدا دارم و آن این است که برای شهادت ما نیز دعا کنند تا آخر و عاقبت ما هم ختم به شهادت شود؛ چرا که خیلی حیفمان می‌آید دست خالی از این دنیا برویم.

او  تصریح کرد: در رابطه با حادثه منجر به شهادت این عزیزانمان نیز تاکید می‌کنم همه افراد و باند‌های مرتبط با این اشرار به زودی شناسایی و منهدم خواهند شد؛ اما جا دارد با توجه به رافت اسلامی از خانواده‌ها بخواهم، دست افراد فریب خورده‌ای که بازیچه سوداگران مرگ شده اند را بگیرند و آن‌ها را از مسیر انحراف، کوله بری و همکاری با قاچاقچیان باز بدارند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.