سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذخیره سازی ۱۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌ها

صد تن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ذخیره سازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، صمیمی دوست معاون اقتصادی استاندار در بازدید از کشتارگاه یاسوج، گفت: در استان ۴ واحد خوراک دام و طیور در حال فعالیت است که ظرفیت واحد کنسانتره آن ۱۰۰ هزار تن است.
 
صمیمی دوست افزود: ۱۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شده است.

او با بیان اینکه ۴۰ نفر در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند، گفت: پیش بینی می‌شود تا یک ماه آینده واحد توسعه این کشتارگاه نیز به بهره برداری برسد.

نیکزاد مدیر عامل کشتارگاه یاسوج نیز گفت: کشتارگاه یاسوج با ظرفیت هزار و ۴۰۰ راس دام سبک و ۱۲۰راس دام سنگین در یک نوبت کاری در حال فعالیت است.
 
نیکزاد با بیان اینکه در این کشتارگاه واحد بسته بندی نیز در حال فعالیت است، افزود: کشتارگاه یاسوج علاوه بر تامین گوشت مورد نیاز استان به سایر استان‌ها نیز گوشت گرم و منجمد صادر می‌کند.

عزیزی معاون امور دام و طیور جهاد کشاورزی استان نیز گفت: امسال ۶ هزار تن کنجاله سویا، ۱۵ هزار تن ذرت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن جو در استان تحویل نهاد‌های مختلف دام و طیور استان شده است.
 
عزیزی با بیان اینکه ۳ انبار محل ذخیره سازی نهاده‌های دامی وجود دارد، افزود: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ تن کنجاله سویا و ۲ هزار و ۳۰۰ تن ذرت در این انبار‌ها ذخیره سازی شده است.
 
او بیان کرد: هزار و ۳۰۰ تن کناجله سویا و ۲ هزار تن ذرت در حال ارسال به استان است.
 
انتهای پیام/ع
برچسب ها: مرغ منجمد ، سردخانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.