سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعمیر و مرمت لوله پلی اتیلن ۴۰۰ اتوبان بندر امام خمینی (ره)

سرپرست اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) از تعمیر و مرمت لوله پلی اتیلن ۴۰۰ اتوبان بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

طریقی سرپرست اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: خط لوله پلی اتیلن ۴۰۰ مسیر اتوبان بندر امام خمینی (ره) به سمت پایانه به دلیل آتش زدن نیزار از سوی فرد یا افراد ناشناس دچار حریق شده و به دلیل تغییر شکل لوله از حالت اصلی خود و فشار آب، خط در ۳ نقطه دچار ترکیدگی و نشتی گردید.

او بیان داشت: یکی از پرسنل مجموعه ضدعفونی با مشاهده این وضعیت با کپسول آتش نشانی مجموعه اقدام به اطفای حریق و با تماس تلفنی با مجموعه آبفا موضوع را مطرح نمود، که پرسنل آبفا در محل حاضر شده و با تلاش فراوان در حد امکان مانع نشت آب به داخل جاده شدند.

طریقی افزود: این امر باعث جلوگیری از بروز تصادفات خطرناک می‌شد و با همکاری شرکت پیمانکار مربوطه و مجموعه آبفا لوله مذکور بریده و یک شاخه لوله اتیلن ۴۰۰ با همکاری اداره آبفای ماهشهر و مسئول شبکه آب اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) تهیه و با جرثقیل به مکان مورد نظر منتقل و عملیات برشکاری شروع و با جوشکاری دو سر لوله در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شب به اتمام رسید.

سرپرست اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) تصریح کرد: در مدت مذکور آبرسانی به شهر همچنان ادامه داشت و فقط در بعضی مناطق ساعاتی با افت فشار نسبی آب مواجه بودیم و از همکاری اداره بندر، شرکت پیمانکار، مجموعه ضدعفونی طهوران، آبفا شهر ماهشهر و همکاران زحمتکش آبفای بندر امام خمینی (ره) تشکر می‌نمایم.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه در این وضعیت تنش آبی، آتش زدن لوله آب شرب می‌تواند ایجاد بحرانی نماید از دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی درخواست می‌شود با ورود و پیگیری موضوع و دستگیری و مجازات عاملان این عمل مجرمانه از تکرار چنین اتفاق‌هایی جلوگیری گردد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: لوله کشی ، خط لوله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.