سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ردپای دلتا از سیستان و بلوچستان تا خراسان جنوبی/ رفت و آمدها محدود شود

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: بیشتر آمار کرونا مثبت استان متعلق به سیستان و بلوچستان است و بر رفت و آمدها باید نظارت بیشتری شود.

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: روز گذشته همچنان شاهد روند افزایشی موارد بستری کرونا مثبت در سطح بیمارستان‌های استان بودیم.

او افزود: بر اساس مطالعات میدانی که گزارش شده در اکثر مطب‌های پزشکان عمومی و داخلی بیماران کرونایی بیشتر از اینکه داخل استانی باشند از استان‌های همجوار به ویژه سیستان و بلوچستان مراجعه می‌کنند.

شریف زاده با اشاره به اینکه در بیمارستان شهرستان نهبندان نیز بیشتر بیمارانی که مراجعه یا بستری شده اند متعلق به استان سیستان و بلوچستان هستند، گفت : رفت و آمدها به  سیستان و بلوچستان باید کنترل شود.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی با اشاره به تغییر رنگ بند‌ی های کرونایی شهرستان های استان  گفت: محدودیت‌هایی که ستاد ملی تصویب کرده باید از امروز اجرا شود.

اوبا بیان اینکه  از امروز در شهرستان‌های قرمز فقط گروه‌های شغلی یک مجاز به فعالیت هستند و فعالیت گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در این شهرستان ها ممنوع است، تصریح کرد: در شهرستان‌های نارنجی فعالیت گروه‌های شغلی ۳ و ۴ ممنوع است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین از امروز طرح ممنوعیت ورود به پارک‌ها از ساعت ۱۸ با جدیت بیشتری اجرا می‌شود.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.