سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکوری: غیبت هواداران پرسپولیس تنها حسرت ما برای دربی است

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره بازی تیمش برابر تیم استقلال در جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری، معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس پیش از بازی دربی اظهار داشت: ما از ابتدای فصل، بدون جنجال و حاشیه و با احترام به همه حریفان، بازی‌ها را شروع کردیم و به طور حتم  دربی هم برای ما از این قاعده مستثنی نیست.
 
او افزود: با آمادگی کامل به دربی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی می‌رویم و البته امیدواریم یک بازی هیجان‌انگیز را پشت سر بگذاریم. به طور حتم  بازی در این مرحله با حریفی مثل استقلال برای همه جذاب است و امیدواریم عصر پنجشنبه اتفاقات شیرینی برای هواداران ما و فوتبال ایران رقم بخورد.
 
ابراهیم شکوری در ادامه تصریح کرد: بابت بازی‌های جذابی که پرسپولیس در این فصل انجام داده است، همیشه قدردان زحمات و تلاش کادر فنی و بازیکنان بوده و هستیم. به طور حتم با توجه به تیم پرستاره و قدرتمندی که داریم برای کسب موفقیت، هیچ گاه پا پس نمی‌کشیم و مثل تمام دیدار‌های این فصل، برای برد به زمین می‌رویم. به هر حال، امیدواریم یک دربی جذاب، همراه با برد پرسپولیس برای ما رقم بخورد. تنها نقطه منفی و حسرت ما برای این دربی، حضور نیافتن هواداران پرشور و بی‌شمار پرسپولیس در ورزشگاه است.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.