مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره شرایط تیم خود قبل از بازی مقابل گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر دهقان، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره مسابقه فردای این تیم مقابل گل گهر سیرجان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار کرد: گل‌گهر کادر فنی و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. دومین مسابقه را در فاصله ۹ روز با گل‌گهر خواهیم داشت و با توجه به این که فاصله زمانی کم بود، آنالیز خوبی هم انجام داده‌ایم.

دهقان ادامه داد: بچه‌های ما کاملا آماده هستند تا بازی روان و خوبی را به نمایش بگذارند که امیدوارم حاصل تلاش و همت آن‌ها برتری و هدیه دادن خوشحالی به مردم اراک و تمام آن‌هایی که قلبشان برای این تیم می‌تپد، باشد.

دهقان ادامه داد: تیم ما از نظر روحی و روانی آماده است و هم‌قسم شده ایم تا در مسابقه فردا یک بازی کاملا جوانمردانه و خوب به همراه تلاش زیاد ارائه بدهیم. امیدوارم هر تیمی که خوب است، از موقعیت‌های خود بهره ببرد و برنده بازی باشد.

مربی آلومینیوم درباره داوری بازی فردا گفت: ما در بازی قبل مقابل گل‌گهر یک آسیب جدی از داوری دیدیم، اما اعتقاد سرمربی تیم و همه ما این است که انسان جایز الخطا و داور هم اشتباهاتی دارد. امیدوارم بنیادی‌فر و همکارانشان فردا روز خوبی داشته باشند و قضاوت کاملا خوبی را انجام دهند تا هر دو تیم از آن بهره‌مند شوند. ما و گل‌گهر به دنبال بهترین نمایش هستیم و امیدوارم هر تیمی که بهتر بازی می کند به برتری برسد.

مربی آلومینیوم درباره این که بازی اخیرشان مقابل گل‌گهر پایاپای بود، گفت: ما و گل‌گهر نسبت به یکدیگر شناخت داریم. در نیمه اول مسابقه قبل شرایط خوبی وجود نداشت، اما در بین نیمه با صحبت‌های منصوریان به بازی برگشتیم و توانستیم به گل مساوی برسیم؛ در لحظات آخر هم آن اتفاق افتاد. قطعا فردا هم بازی زیبا و پایاپای خواهد بود، چون گل‌گهر کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد و بچه‌های ما نیز هم‌قسم شده‌اند تا یک بازی جوانمردانه و خارج از هر حاشیه‌ای را ارائه دهند.

او در خصوص غایبان تیمش برابر گل‌گهر ابراز کرد: میثم مجیدی را به خاطر آسیب دیدگی در اختیار نداریم، اما تمام نفرات در کنار ما هستند تا در صورت نیاز بازی کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار