سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درگیری مسلحانه پلیس اصفهان با سوداگران مرگ

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۸۸۶ کیلو و ۳۷۰ گرم انواع مواد مخدر در عملیات مسلحانه ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر فرماندهی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "خراسان جنوبی" با اشراف بالای اطلاعاتی از تردد سوداگران مرگ در یکی از محور‌های فرعی شهرستان "نایین" مطلع و بلافاصله موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر "اصفهان" اطلاع دادند.

او افزود: بلافاصله گروهی ازماموران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان نیز وارد عمل شدند و یک وانت مزدا متعلق به سوداگران مرگ را که در محور فرعی "نایین-انارک" تردد می‌کرد شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: ماموران برای توقف خودرو و دستگیری قاچاقچیان وارد عمل شدند که سوداگران مرگ در تاریکی شب به سمت پلیس تیراندازی و درگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: سرانجام پس از درگیری متقابل و تیراندازی پلیس به سوی سوداگران مرگ، قاچاقچیان که عرصه را برخود تنگ دیدند خودروی حامل مواد را رها و در تاریکی شب متواری شدند.

سردار میرحیدری گفت: در بازرسی از وانت مزدا ۸۶۰ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک، ۱۳ کیلو و ۷۴۰ گرم مرفین و ۱۲ کیلو و ۲۳۰ گرم هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه این سوداگران مرگ شناسایی شده و بزودی دستگیر می‌شوند خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور، شبانه روز با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی مقابله می‌کنند.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.