سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار احتمالی محمود عباس و اسحاق هرتزوگ در آینده نزدیک

منابع خبری از دیدار احتمالی محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک خبر دادند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه اعلام کرد پیش بینی می‌شود محمود عباس و اسحاق هرتزوگ به زودی با هم ملاقات کنند.

این شبکه در گزارش خود به نقش رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در دیدار آینده میان عباس و هرتزوگ اشاره کرد. پیش از این محمود عباس و اسحاق هرتزوگ تلفنی با هم گفتگو کرده بودند.

محمود عباس در گفتگوی تلفنی با هرتزوگ بر لزوم دستیابی به آتش بس فراگیر در غزه، کرانه باختری رود اردن و قدس تاکید کرد. وی همچنین بر ضرورت برداشتن گام‌های عملی که بتواند شرایط رسیدن به صلحی عادلانه و جامع را فراهم کند، تاکید کرد.

محمود عباس چند روز قبل در سفر به ترکیه با اردوغان دیدار و درباره تحولات اوضاع فلسطین گفتگو کرد.

شبکه صهیونیستی «کان» هم پشت پرده گفتگوی تلفنی ۴۰ دقیقه‌ای روز دوشنبه میان رجب طیب اردوغان و اسحاق هرتزوگ را فاش کرد.

این شبکه در گزارشی به نقل از عمیحای اشتاین، کارشناس سیاسی رژیم صهیونیستی اعلام کرد اردوغان و هرتزوگ در این تماس تلفنی درباره تمایل خود برای ازسرگیری همکاری میان تل آویو و آنکارا در زمینه‌های مختلف گفتگو کردند. در واقع این گفتگو می‌تواند صفحه جدیدی در روابط میان دو طرف بگشاید و راه‌هایی برای پیشبرد مسئله رژیم صهیونیستی و فلسطین ایجاد کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۱۳:۳۳ ۲۳ تير ۱۴۰۰
از این به بعد به محمود عباس بگویید محمود رقاص خائن وطن فروش . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .