سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت بیش از ۳۰ دستگاه فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب در استان قزوین

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: بیش از ۳۰ دستگاه فرهنگی استان، وظیفه تولید محتوا و اقناع خانواده‌ها در زمینه عفاف و حجاب را بر عهده دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری  در نشست ستاد هماهنگی و راهبری گسترش فرهنگ عفاف و حجاب با بیان اینکه بیش از ۳۰ دستگاه فرهنگی استان وظیفه تولید محتوا و اقناع خانواده‌ها در زمینه عفاف و حجاب را بر عهده دارند، گفت: انتظار می‌رود این دستگاه‌ها امسال هم در حوزه‌های تبلیغی، اقناعی، فرهنگی و اجتماعی برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب تلاش کنند

وی افزود: با وجود هجمه‌های فرهنگی در فضای حقیقی و مجازی می‌طلبد که آموزش‌ها در این زمینه هم به صورت مستقیم و هم غیر مستقیم برگزار شود.

بیدخام اضافه کرد: استفاده از ظرفیت رسانه ها، صداوسیما، فضای مجازی، هنرمندان و نخبگان می‌تواند نقش مؤثری در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب داشته باشد.

بیدخام، برنامه‌هایی همچون فضاسازی و تبلیغات عمومی در فضای حقیقی و مجازی، برگزاری مسابقات و نمایشگاه‌های مختلف مجازی از جمله مد و لباس، کتاب و معرفی بانوان موفق را از جمله فعالیت‌های عمومی دستگاه‌های فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب دانست.

در ادامه این نشست نمایندگان دستگاه‌های مرتبط با حوزه فرهنگ، گزارشی از فعالیت سالیانه خود در زمینه عفاف و حجاب ارائه دادند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.