سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

موتور های دیزلی به کمک قطعی برق آمدند

کارشناس فروش یک شرکت دانش بنیان گفت: طراحی و تولید موتور‌های دیزلی که با گاز شهری کار می‌کنند، در تولید و رفع قطعی برق کمک حال کشور است.

عبدی کارشناس فروش یک شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به موتور‌های دیزلی اظهار کرد: شرکت دانش بنیان ما سازنده موتور‌های دیزلی است که این موتور‌ها دارای دو کاربرد هستند که می‌توان به موتور‌های دیزلی کشاورزی که روی تراکتور‌ها نصب می‌شوند و به موتور‌های دیزلی صنعتی که در صنعت به عنوان ژنراتور و پمپ آب از آن‌ها استفاده می‌شود، اشاره کرد.

کارشناس فروش این شرکت دانش بنیان افزود: موتور‌های دیزلی صنعتی که این شرکت دانش بنیان طراحی و تولید کرده است با گاز شهری کار می‌کند و در تولید برق به نوعی کمک حال کشور بوده است. باتوجه به اینکه در این روز‌ها با قطعی برق بسیار روبه رو می‌شویم، موتور‌های دیزلی صنعتی به عنوان برق اضطراری در ساختمان ها، برج‌های طبقاتی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که با نبود برق مشکلات زیادی به بار می‌آورد استفاده می‌شود.

او با اشاره به تولید موتور‌های دیزلی صنعتی بیان کرد: این شرکت دانش بنیان از موتور‌های دیزلی صنعتی سالانه بیش از ۲۰ هزار دستگاه تولید می‌کند که علاوه بر اینکه توانسته نیاز کامل کشور را تامین کند، به کشور‌های همسایه دیگر نیز صادر می‌کند.

عبدی گفت: به کمک نخبگان و دانشجویان باتوجه به بومی بودن موتور‌های دیزلی صنعتی این شرکت دانش بنیان که ایران توانسته جزو پیشتاز‌های تولید این موتور‌ها در کشور باشد که نسبت به رقبای خارجی و محصولاتشان قابل رقابت با دیگر محصولات است.

کارشناس فروش این شرکت دانش بنیان با اشاره به صادرات و صرفه جویی ارزی که شرکت‌ دانش بنیان ما در خصوص موتور‌های دیزلی داشتند اظهار کرد: موتور‌های دیزلی صنعتی این شرکت‌های دانش بنیان به کشور‌های ترکیه، آذربایجان، آفریقای جنوبی و دیگر کشور‌های همسایه صادر شده است که با خود مبلغ ۱ میلیون دلار صرفه جویی ارزی به همراه داشته و به بومی سازی کامل در کشور رسیده است.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۵ تير ۱۴۰۰
موتور دیزل آخه با گاز کار میکنه؟
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۴ تير ۱۴۰۰
این شرکت پس چرا موتور کامیون و اتوبوس نمیزنه