سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری بیمارستان بیماران کرونایی در زاهدان توسط ارتش اصفهان

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش گفت: بیمارستان ویژه بیماران مبتلا به کرونا با همت ارتش اصفهان فردا در زاهدان بهره برداری خواهد شد و آماده پذیرش بیماران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش با بیان اینکه پس از دستور فرمانده کل ارتش و پیگیری و مدیریت میدانی فرمانده ولایی نزاجا امیر سرتیپ کیومرث حیدری، عملیات احداث بیمارستان تنفسی نیروی زمینی در زاهدان آغاز شد، گفت: بهره برداری از این بیمارستان به مرحله پایانی رسیده و فردا با حضور فرمانده نزاجا و مقامات استانی به بهره برداری خواهد رسید.

او با بیان اینکه ارتش اصفهان تا قبل از این احداث بیمارستان‌های صحرایی اصفهان و تهران را انجام داده است، گفت: با توجه به شرایط اقلیمی استان سیستان و بلوچستان و وزش باد‌های شدید موسمی و گردو خاک و گرمای شدید، نوع سازه را کاملاً متفاوت از قبل و با سازه بسیار مستحکم و فلزی انتخاب کرده که در مقابل سرما و گرما و باد‌های شدید، عایق و در مقابل زلزله ایمن است.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش اضافه کرد: این بیمارستان ۶۰ تخت خوابه با تمام امکانات پزشکی و بیمارستانی تجهیز شده و در صورت نیاز و ضرورت قابلیت افزایش ظرفیت  ۱۰۰ تخت خواب را نیز دارد.

او گفت: فرمانده میدانی همه اقدامات و عملیات مردمیاری ارتش در منطقه سیستان و بلوچستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش است و هوانیروز نیز گوش به فرمان امیر سرتیپ کیومرث حیدری، آماده است همه ظرفیت‌هایش را تا لحظه استقرار شرایط عادی در منطقه سیستان و بلوچستان پای کار نگهدارد.

سرهنگ خلبان رحمانی غیرت و نجابت مردم شریف سیستان و بلوچستان را ستود و گفت: در مقابل این مردم شریف و بزرگ لحظه‌ای از کار خسته نخواهد شد و او و همکارانش به خدمت به مردم سیستان و بلوچستان افتخار می‌کنند.
اجرای طرح آب لوله کشی توسط ارتش اصفهان در ۱۷ روستای سیستان و بلوچستان
او از احداث دو بیمارستان با همین امکانات در خاش و زابل اشاره کرد و گفت: عملیات احداث بیمارستان‌های خاش و زابل با سرعت در حال انجام است و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

سرهنگ رحمانی اضافه کرد: به دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن انجام عملیات آبرسانی مقطعی با تانکر و اهدای صد‌ها هزار بسته آب معدنی، عملیات لوله کشی آب ۱۷ روستا را نیروی زمینی ارتش به عهده گرفته که به زودی انجام خواهد شد.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.