رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ایجاد سه مرکز جدید واکسیناسیون کرونا در نقاط مختلف اصفهان خبر داد و گفت : هم اینک مراکز ارائه واکسن به شهروندان به پنج واحد رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، طاهره چنگیز رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مرکز مصلی زینبیه، سالن دوم پل شهرستان و بیمارستان صحرایی بیمارستان الزهرا به منظور واکسیناسیون کرونا در اصفهان در نظر گرفته شده است.

او افزود: پیش از این پل شهرستان و مصلی برای واکسیناسیون در اصفهان وجود داشت، اما با توجه به تجمع‌های اخیر برای تزریق واکسن تصمیم گرفته شد که تعداد مراکز توسعه پیدا کند.

چنگیز ادامه داد: بزرگترین محدودیت در برنامه واکسیناسیون تعداد واکسن دریافتی است که با توجه به این تعداد برنامه واکسینه کردن گروه‌های هدف در اصفهان پیگیری می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنین به انتخابات پیش رو و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی اشاره کرد و گفت: شیوه نامه‌های بهداشتی ویژه کرونا توسط ستاد انتخاباتی کشور ابلاغ می‌شود که باید در ستاد‌های تبلیغات انتخابات اجرا شود و در صورت رعایت نکردن دستور العمل‌ها، تنبیهاتی برای متخلفان درنظر گرفته شده است.

او اضافه کرد: مصوبات بهداشتی ستاد انتخابات کشور بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا ابلاغ می‌شود، اما وزرات بهداشت نیز دستور العمل‌هایی برای فرایند برگزاری انتخابات همانند تعداد حوزه‌های اخذ رای، افزایش فضای شعب اخذ رای، الزام به استفاده از خودکار شخصی و حذف اثر انگشت را در دستور کار خود در روز رای گیری قرار داده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنین گفت: طرح واکسیناسیون عوامل اجرایی قبل انتخابات، حین و بعد انتخابات در شعب اخذ رای و آرا و نیز تعیین کنندگان صورت جلسات مطرح شده است.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهری، روستایی و عشایری و میاندوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان ۲۸ ماه خرداد امسال برگزار می‌شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.