سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه «حجاب و خانواده» در قزوین برپا می‌شود

نمایشگاه فرهنگی «حجاب و خانواده» در پیاده راه فرهنگی میدان آزادی قزوین راه اندازی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: همزمان با هفته حجاب و عفاف، نمایشگاه فرهنگی با موضوع «حجاب و خانواده» در پیاده راه فرهنگی میدان آزادی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه کارشناسان مجرب در حوزه بانوان و خانواده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مخاطبان مشاوره رایگان ارائه می‌دهند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: راه اندازی نمایشگاه فرهنگی و فروشگاهی عفاف و حجاب «چی بپوشم؟!» همراه با اهدای بسته‌های فرهنگی و گل به بانوان مجبه از دیگر برنامه‌هایی است که با مشارکت با بنیان زنان محجبه در هفته ملی عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

درافشانی افزود: والدین و علاقمندان به شرکت در مسابقه عکاسی "دختران آفتاب" هم می‌توانند از دختران محجبه خود با زیباترین و جدیدترین پوشش‌های ایرانی اسلامی طراحی شده (اعم از چادر، شال، روسری و مانتو اداری) عکاسی و به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

تجلیل از ۴۰ بانوی نخبه و محجبه شهر قزوین

وی تجلیل از ۴۰ بانوی نخبه و محجبه شهر قزوین را از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب برشمرد و افزود: این مراسم با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج سپاه ناحیه امام حسن (ع) برگزار می‌شود.

معاون شهردار قزوین از اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب در بوستان سطح شهر قزوین با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و با مشارکت خانه موزه شهید بابایی خبر داد.

درافشانی گفت: فضاسازی و تبلیغات شهری تقاطع‌های غیر همسطح و زیرگذر‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته ملی عفاف و حجاب با موضوع ترویج زندگی عفیفانه از دیگر اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.