سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات ناظران سلامت هلال احمر به ۱۳۰ هزار مازندرانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر مازندران از خدمات ناظران سلامت این جمعیت به ۱۳۰ هزار نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،لیلی احمدی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به آغاز اجرای طرح ناظران سلامت در دهم آذر ماه پارسال، گفت: ناظران سلامت هلال احمر تا روز ۱۹ تیر بیش از ۶۷ هزارمکان عمومی را در استان مورد پایش و ارزیابی استاندارد‌های بهداشتی قرار داده و به ۱۳۰ هزار نفر توصیه‌های بهداشتی لازم را ارائه کردند.

او افزود: ۷ هزارو ۵۰۰ نفر متشکل از جوان، داوطلبان و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در قالب ۴۳۰۰ در اجرای این طرح تیم مشارکت دارند.

احمدی گفت:هلال احمر استان از آغاز بحران کرونا با بسیج همه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و هم افزایی با سایر دستگاه‌های اجرایی در عرصه مهار این ویروس مرگبار مشارکت داشته است.

او در خصوص ماهیت طرح ناظران سلامت ،گفت: در قالب این طرح تیم‌های آموزش دیده جمعیت هلال احمر متشکل از اعضای داوطلب و جوان و امدادگر با حضور در مناطق مختلف شهری و روستایی نسبت به بررسی شرایط بهداشتی و رعایت استاندارد‌های خودمراقبتی ارزیابی لازم را با مشارکت ناظرین بهداشت انجام داده و شهروندان را به رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا ترغیب می‌کنند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.