سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمکی وارد سیستان و بلوچستان شد

دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای سفر دو روزه به سیستان و بلوچستان وارد فرودگاه کنارک-چابهار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای بررسی آخرین وضعیت شیوع کرونا در سفری ۲ روزه به استان سیستان و بلوچستان وارد فرودگاه کُنارک در جنوب این استان شد.

بازدید از بیمارستان‌ها و پروژه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان‌های چابهار، کُنارک، سراوان، ایرانشهر، زاهدان و همچنین بررسی آخرین وضعیت کرونا در استان از مهمترین برنامه‌های وزیر بهداشت در استان سیستان و بلوچستان است.

وی در نخستین برنامه خود از پروژه‌های بهداشتی و درمانی چابهار و بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی کُنارک بازدید می‌کند.

وزیر بهداشت فردا دوشنبه پس از بازدید و بهره‌برداری بیمارستان سراوان و برگزاری ستاد منطقه‌ای مقابله با کرونا در ایرانشهر، بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) زاهدان را افتتاح خواهد کرد.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان؛ با افزوده شدن هزار و ۴۲۴ مورد جدید کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در سیستان و بلوچستان شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۷۰هزار و ۹۰ نفر رسید.

دکتر سیدمحمد هاشمی‌شهری اظهارداشت: با فوت ۲۸مورد جدید، شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به یک‌هزار و ۸۴۸نفر رسید.

وی با بیان اینکه ۷۶۲ بیمار حاد تنفسی و ۴۰۴مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند افزود: مردم در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

انتهای پیام./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.