سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز اجرای بزرگ ترین رویداد قرآنی در استان کرمان

حجت الاسلام فاطمی گفت: چهل وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان کرمان از امروز با شروع مسابقات مرحله شهرستانی در جیرفت کلید خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام سید رضا فاطمی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با بیان اینکه چهل وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی از امروز کار خود را در شهرستان جیرفت  شروع کرده است، گفت: این مسابقات  تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت.

او از ثبت نام قریب به  هزار نفر در این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: میزان استقبال شرکت کنندگان، امسال نسبت به دوره‌های گذشته ۳ برابر بیشتر بوده است.

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و قرمز بودن اکثر شهرستان‌های استان کرمان  گفت: این مسابقات با رعایت کامل مسائل بهداشتی و در ۵ شهرستان به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می شود.

او تصریح کرد:  این رویداد مهم قرآنی در شهرستان‌هایی که امکان برگزاری مسابقات به صورت غیرحضوری فراهم باشد، از طریق ویدئو کنفرانس و در شهرستان‌هایی که این امکان را نداشته باشند، به صورت تک نفره و بارعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف وامورخیریه استان کرمان بیان کرد: این مسابقات در ۵ شهرستان (کرمان، زرند، جیرفت، رفسنجان و سیرجان) و در ۱۰ رشته قرآنی با حضور ۵ نفر از داوران برجسته استان برگزار می‌شود که پس از ارزیابی نفرات اول تا سوم هر رشته به مرحله استانی راه می یابند.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.