سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی زمینی سپاه خبر داد؛

مرزنشینان یکی از بزرگ ترین حافظان امنیت پایدار در مرزها

سردار پاکپور گفت: مرزنشینان در کنار نیرو‌های مسلح نقش بسیار زیادی در برقراری امنیت پایدار در مرز‌های ایران دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه بازدید از مرز‌های شرقی کشور گفت: در حال حاضر تمامی مرز‌های مشترک ایران با افغانستان در امنیت کامل به سر می‌برند و باتوجه به اتفاقات اخیر افغانستان هیچ گونه مشکلی در مرز‌های ایران وجود ندارد البته مرزنشینان در کنار نیرو‌های مسلح نقش بسیار زیادی در برقراری امنیت پایدار در مرز‌های کشور دارند.


بیشتر بخوانید


او افزود: باتوجه به تحرکات و برخی از جنگ‌های داخلی افغانستان شاید در این میان عده‌ای از افراد از موقعیت سواستفاده کرده و قصد ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند که بدون شک از سوی نیرو‌های مسلح این منطقه جواب قاطعی خواهند گرفت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: تمامی مرز‌های کشور از رصد اطلاعاتی بالایی برخوردار هستند و اجازه نخواهیم داد کوچکترین خدشه‌ای به آب و خاک کشورمان وارد شود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) و فرمانده لشکر عملیاتی مردم‌ پایه ۵نصر هم به همراه سردار پاکپور از مرزهای شرقی بازدید کردند و بازدید از مناطق مرزی ایران و افغانستان در تایباد و خواف از دیگر برنامه‌های سفر فرمانده نیروی زمینی سپاه بود. 

انتهای پیام// ا. چ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.