سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت طلاق در ۲۱ تیرماه ممنوع شد

۲۱ تیرماه به عنوان نخستین روز هفته ازدواج به نام روز بدون طلاق نامگذاری شده و در این روز هیچ یک از دفاتر سطح کشور اجازه ثبت طلاق را ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، امیر تقی زاده، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در نشست خبری هفته ازدواج که توسط این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: اتفاق مبارکی که در سال‌های اخیر به وقع پیوست، بحث تحقق ۲۷ صدم درصد از ۹ درصد مالیات بر ارزش‌افزوده است که از طرف مجلس تصویب‌شده و این مبلغ به وزارت ورزش و جوانان تخصیص‌یافته و این وزارت مکلف شد مبلغ مذکور را در دو حوزه اشتغال و ازدواج هزینه کند.

وی افزود: در بحث ازدواج جوانان، مهم‌ترین اقداماتی که جزو وظایف ذاتی ما است، بحث برگزاری کارگاه‌های آموزشی قبل از ازدواج، حمایت از مراکز مشاوره، صدور مجوز مراکز مشاوره و تحکیم بنیان خانواده و تولیدات رسانه‌ای در این حوزه است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ادامه داد: ما در سطح استان یک ابتکار دیگری هم که انجام دادیم، این بود که علاوه بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای عموم مردم، کمیته‌ای را به نام کمیته نیرو‌های مسلح ایجاد کردیم که اولویت‌های آن ارائه آموزش و مشاوره به سربازان است. همچنین خدمات ویژه مشاوره و آموزش‌های خانواده برای کادر نیرو‌های مسلح مستقر در خانه‌های سازمانی جزو فعالیت‌های این کمیته است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مصطفی
۲۱:۲۸ ۲۰ تير ۱۴۰۰
بابا دست بردارین از این اقدامات مسخره.به فکر حل مشکلات مردم باشید طلاق هم خود به خود کم می شود.