معاون اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشستی با کارکنان این اداره کل بر ضرورت تسریع در مختومه نمودن پرونده‌های اجرایی موضوع بند پ ماده ۱۱۷ قانون برنامه ششم توسعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مهدی اقبال معاون اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشورضمن تبیین عملکرد واحد‌های امور اسناد در کلیه استان‌ها، از تشکیل اداره کل امور اشخاص حقوقی که بیانگر ثبت مشخصات و شناسه برای کلیه شرکت‌ها و افراد حقوقی که در قالب مدیر عامل رئیس هیأت مدیره و ... در شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری است، خبر داد.

اودر خصوص موضوعات از قبیل انجام به موقع مزایده‌ها در پرونده‌های اجرایی، برون سپاری قسمتی از کار‌های ثبت شرکت ها، حذف اداره پست در حوزه اسناد، اجباری شدن سامانه ثنا در کلیه پرونده‌های اجرایی به بیان تاکیداتی پرداخت.

او از همکاری و تلاش معاونت اسناد اداره کل و مدیر کل ثبت استان آذربایجان شرقی در قبال بروز نمودن پرونده‌ها اجرایی، اسناد رسمی شامل سردفتران و دفتریاران و دفاتر ازدواج و طلاق قدردانی کرد و بر لزوم اجرای دقیق مواد ۳۲ و ۴۲ قانون دفاتر اسناد رسمی و همچنین شرح وظایف جدید که بر عهده دفاتر اسناد رسمی محول خواهد شد، تاکید کرد.

در این بازدید کشاورز مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و سعادتیان سرپرست دفتر نظارت بر اجرای اسناد رسمی، دکتر اقبال را همراهی می‌کردند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.