سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنگ آتش نشانان اهوازی با آتش پایان ندارد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در تشریح ۱۲ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز گفت: مهار آتش سوزی‌ها در منزل مسکونی در منطقه نادری به تصال سیم کشی برق و پارکینگ مجتمع مسکونی به علت نشت گاز در منطقه کیانپارس، خیابان ۸ غربی انجام شدند.

او اطفاء حریق منزل مسکونی در کوی علوی خیابان الهادی به علت اتصال برق کولر دوتیکه، سمند در پمپ بنزین کوت عبدالله به علت نشت بنزین، پایه برق در منطقه پردیس و خیابان سروش شمالی، کنتور برق منزل مسکونی بین خیابان کمپانی و سلطانی و کوی سعدی و ترانس برق در منطقه گلستان خیابان اصفهان را از دیگر عملیات‌های انجام شده طی مدت مذکور عنوان کرد.

قنبری با اشاره به آتش سوزی در کارواش در منطقه چهارصد دستگاه خیابان علامه بیان داشت: بی احتیاطی تعمیرکار برق و پاشیدن مواد اشتعالزا منجر به حریق یک دستگاه پراید، پژو و یک دستگاه خودروی اسقاطی شد که با سرعت عمل آتش نشانان شعله‌های حریق فروکش کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: مهار حریق منازل مسکونی در منطقه صد دستگاه خیابان ۲ ترابری به علت اتصال برق جعبه تقسیم و منطقه کیانپارس خیابان ۵ شرقی به علت اتصال برق کولر دوتیکه از دیگر عملیات‌های انجام شده به شمار می‌روند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: تیم غواصی سازمان و با حضور و همکاری فرمانده حوزه بسیج دریایی شهید حاج قاسم سلیمانی، جسد شناور مرد ۳۵ ساله را از رودخانه کارون خارج کرد و به نیروی انتظامی برای ادامه روند قانونی تحویل داده شد، همچنین آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه نادری خیابان علم الهدی و کوی ملت خیابان ۱۶ اقبال ۲ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.