رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با انجام ۱۲ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز اشاره کرد و گفت: اطفای حریق ترانس برق خیابان سلطانی با تلاش آتش نشانان انجام شد.

او به واژگونی نیسان وانت به دلیل برخورد با جدول کنار مسیر در بلوار نفت و نشت بنزین خودرو و نجات راننده اشاره کرد و افزود: مهار آتش سوزی‌ها در سالن آرایشی در منطقه پردیس چهارراه شباهنگ به علت اتصال برق تهویه و تابلو برق آسانسور در زیتون کارمندی خیابان زمرد از دیگر عملیات‌های انجام شده به شمار می‌روند.

قنبری به خسارت ۳ دستگاه خودرو النترا، پژو ۲۰۶ و پراید  به دلیل انفجار ترانس برق در خیابان ۵ غربی کیان آباد اشاره کرد و بیان داشت: آتش نشانان با اعزام فوری به محل حادثه، از بروز شعله‌های آتش ترانس برق به ساختمان‌های مسکونی مجاور جلوگیری به عمل آوردند، ضمن اینکه حریق دفتر معاملات املاک در منطقه گلستان خیابان دی به علت حریق کولر ۲ تیکه نیز را مهار کردند.

این مقام مسئول مهار آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان وکیلی به علت اتصال برق ام کی کولر، ساختمان متروکه در شهرک آغاجری، منزل مسکونی در منطقه زرگان به علت اتصال برق ام کی کولر و حریق جعبه برق آب نما در میدان سه راه فرودگاه را از دیگر عملیات‌های انجام شده با تلاش آتش نشانان عنوان کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار داشت: آتش نشانان با اعزام به منطقه کیانپارس خیابان ۱۸ شرقی با قطع و سقوط سیم شبکه برق مواجه شدند وبا ایمن سازی از بروز حادثه احتمالی برای عابرین و خودرو‌های عبوری جلوگیری کردند، ضمن اینکه جسد شناور مرد جوان ۱۹ ساله با تلاش غواصان ساحلی سازمان در مسیر مقابل کوی مشعلی از رودخانه کارون خارج و به نیروی انتظامی برای ادامه روند قانونی تحویل داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار